hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 14:00 - 74448 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Reactie editten

01-11-06 22:27:50 - Quote! - @Stevie
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
Is het misschien een goed idee om ook bij de berichten je reacties te kunnen editten? Ik heb een uur geleden namelijk een bericht geplaatst waardoor de hele layout verpest is, en zou dit best zelf even willen fixen, alleen dat kan niet. Daarnaast is het ook handig omdat je soms domme spelfouten maakt, of alsnog dingen wilt toevoegen. Ik ga nl niet bij elk bericht checken of ik niet nog meer nuttigs weet te verzinnen, soms schiet dat me een paar minuten later pas te binnen.

02-11-06 11:07:38 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Nee, we hebben allang lang geleden besloten dat je alleen op het forum kan editten. Ik zal even kijken of ik het topic kan vinden voor je...

02-11-06 12:19:09 - Quote! - @Hank
Hank
Erelid


WMRindex: 2.160
OTindex: 111
S
Dat dat al lang geleden is besloten is geen goed argument.... We houden toch ook geen wetten uit de middeleeuwen meer aan!!! (Verbrand die heks!!) :D

Wat zijn de argumenten om het niet te doen??

Ik schat dat het is omdat mensen reageren op een reactie.. Maar als die reactie dan (drastisch) gewijzigd wordt, dan is er op een gegeven moment geen touw meer aan vast te knopen...

Maar het liefst zou ik net als Stevie ook graag een edit functie hebben!! :ja (En het ergste is dat ik hem nu net gebruikt heb om deze laatste zin toe te voegen... Was ik vergeten...) :P

02-11-06 12:22:06 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Hank, je heb gelijk. Het moet allemaal wel logisch blijven.

02-11-06 12:24:13 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
koffie !![dit bericht werd gewijzigt op 12:23 door heraux - volgens mij vond ie thee eerst wel een optie]

02-11-06 14:45:03 - Quote! - @Stryfe
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Idd... gwoon een automatische melding in het oorspronkelijke bericht dat de reactie geedit is. Zie je overal.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven