hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 10:00 - 74425 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

meerdere paginas reacties bij artikelen

03-10-06 16:16:03 - Quote! - @kazz1980
kazz1980
Erelid

WMRindex: 1.704
OTindex: 1.181
Wnplts: Nee
Ik weet niet in hoeverre dit haalbaar is - maar het valt me op dat hier op het forum topics netjes ingedeeld worden in meerdere pagina's wanneer het aantal reacties groot wordt. Bij reacties op artikelen heb ik dit nog nooit gezien en hierdoor moet er soms flinke enden gescrollt worden... misschien is het mogelijk om daar ook een functionaliteit in te bouwen waardoor er een max aantal reacties per pagina zichtbaar is. Op iedere pagina staat dan het artikel en maximaal het maximum aantal reacties en natuurlijk net als op het forum met links naar de overige pagina's....

Nog mooier is het wanneer de gebruiker bijvoorbeeld in zn profiel in kan stellen hoeveel reacties hij/zij per pagina wil zien en dat dit dan geldt voor zowel forum als reacties op een artikel...

Maar volgens mij vraag ik dan wel heel erg veel :P

03-10-06 18:07:53 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Ze moeten het forumgedeelte gewoon breder maken. Dit is veeeeeels te smal. Daarom wordt het ook zo lang. Zie: Tweakers forum en fok forum. En de meeste andere forums online.

03-10-06 18:28:45 - Quote! - @mij
mij
Erelid


WMRindex: 619
OTindex: 1.024
S
@Tovenaar, als ik jou was zou ik de suggestie van Kazz nog maar es lezen, bij hem ging het toch echt om de reacties bij de artikelen!

03-10-06 18:43:41 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ik vindt het zo wel prima eigenlijk, het is namelijk ook weer vervelend als je moet doorklikken, vindt ik.

03-10-06 18:45:26 - Quote! - @dandy
dandy
winnaar PW 06


WMRindex: 202
OTindex: 1.935
S
ik ben het met Mmore eens, want als je een langzame pc hebt, dan duurt doorklikken minder lang dan/als (wat is het nou?) scrollen!

03-10-06 18:46:27 - Quote! - @Enkie
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Ja vind ik ook en er zijn meestal toch niet meer dan 40 reacties..

03-10-06 18:48:04 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
En dan heb je natuurlijk je pijltjes toetsen, page up en down, end en home, wie te veel muist, die krijgt een puist.

03-10-06 20:13:00 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Quote mij:
Tovenaar, als ik jou was zou ik de suggestie van Kazz nog maar es lezen, bij hem ging het toch echt om de reacties bij de artikelen!


Die zijn precies even groot... En mijn reactie blijft dus hetzelfde.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven