hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 14:00 - 74298 artikelen - nu online 29 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1] 2 3 4 .... 9 10 11

Ideetjesbus

12-08-07 16:30:37
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
afbeeldingDenk je soms: "WMR zou nog leuker zijn als dit, dit en dit kon", zet het hier neer.

Reacties die geen idee bevatten worden verwijderd om de boel overzichtelijk te houden. Reageer dus niet op anderen, maar houd het bij je eigen idee.

Suggesties die we genoteerd hebben, worden weggehaald. Houd hier dus rekening mee.

17-03-09 08:19:44
nietmeer
Het leek mij wel handig als je onder de link naar een bepaald forum onderdeel, ook de pagina's kan aangeven :ja zo kun je meteen naar bijv. pagina 3, en niet eerst naar pagina 1 en dan naar pagina 3 ;)

Voorbeeld:

Praten over:
· [MED] Mededelingen (337)
1 2 3 4 5 6 7 8 etc.
· [SUG] Suggesties (325)
· [G&C] Games & Computers (697)
· [CUL] Kunst & Cultuur (280)
· [OFT] Offtopic (1226)
· [WMO] 'Wat me is overkomen' (303)
· [VDS] Vragen des levens (701)
· [M&S] Moppen/Spelletjes (421)
· [POL] Politiek (271)
· [CON] ConsumentenForum (76)

En dat dan overal ;)


28-06-09 22:16:35
nietmeer
- Een knopje zodat je aan een persoon kan laten weten dat je op zijn reactie hebt gereageerd. Als het belangrijk is ofzo. Net zoals een vriend toevoegen dat er dan een mailtje wordt verstuurd ;)
- Bij de WaarMaarRaar.mobi ook de mogelijkheid om de laatste blogs te zien?
- Een WMR V.I.P te maken? Dat je als VIP kan meebeslissen met de mods, dat je als het waren ook een eigen zegje hebt, je kan als VIP een eigen avatar. Je krijgt een speciale kleur naam. Geen reclame etc. ;)
- Moderators zoeken voor TrueButStrange.net. Ikke (A);)

28-06-09 23:09:04
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Quote:
Een countdownklokje met daarop de tijd totdat er een nieuw artikel komt.

Hey dat is er nu ;)

Verder nog een suggestie: abboneren op onderwerp. Je kent het wel van andere fora dat je een mailtje of notificatie krijgt bij een nieuwe reactie op een bepaald topic.

10-07-09 17:13:47
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
nog een ideetje: je kunt een automatische notificatie krijgen via je mailadres zodra je een mailtje krijgt van het één of ander op WMR. nu wou ik het volgende voorstellen: als je je aanmeldt, dan stoppen deze notificaties automatisch, dus zolang je aangemeld bent krijg je geen notificaties. als je je afmeldt krijg je weer gewoon een mailtje naar je mailadres als er een nieuw bericht binnenkomt. is dat een idee?

13-07-09 21:32:09
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
of naar Walibi :p

Ik heb een idee! De layout van beelden fixen in opera zoals dat ook is gedaan in topics:ja

25-07-09 21:40:39
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Zo'n functie maken bij de beelden net zoals youtube heeft, als je bijvoorbeeld 0:57 zegt, dat dat een link wordt en als je erop klikt gaat het naar die positie en springt het scherm naar boven.
Je kan denk ik wel de code van youtube jatten :P

28-07-09 21:01:35
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
Misschien is het een idee om een soort van inhoudsopgave te maken (lijkt me beter dan bijvoorbeeld 360 pagina's door te bladeren) in de diverse forums. We hebben een groot aantal "dode topics" en het spreekwoordelijke wiel wordt vaker opnieuw uitgevonden :ja

Quote Voogeltje:
@emmertje: kan je die even toelichten?


Bij deze: Als je bijvoorbeeld kijkt naar de sectie M&S: ... de actieve topics zijn voornamelijk te vinden in pagina's 1 t/m 5, en de pagina's daarachter worden nauwelijks bekeken.

Bijvoorbeeld op pagina 22 bestaat er "Galgje" maar dat wordt niet meer gespeeld...een zogeheten dode topic, inmiddels is er al een ander Galgje-topic geopend.

Het komt ook wel voor dat leden denken een nieuw spelletje verzonnen te hebben voor M&S, maar dat blijkt dan al veel langer te bestaan (zoals het "uitdeel topic" op pagina 12).

Met een inhoudsopgave kun je sneller en makkelijker opzoeken of een bepaalde mop of een bepaald spelletje al bestaat in deze sectie, zodat er geen 2 topics ontstaan die hetzelfde beogen.

Zo'n inhoudsopgave zou bijvoorbeeld kunnen bestaan uit enkel de namen van de topics op alfabetische volgorde (in de vorm van een link), zodat snel gevonden kan worden of en waar het topic al bestaat.

Natuurlijk is dit idee niet alleen in de M&S sectie van toepassing, maar ook in de andere secties op het forum :ja

Quote sjatter:
Ik denk meer een overzicht van de topics.

De bedoeling is om tegen te gaan dat er nieuwe topics geopend worden, die reeds bestaan. Bijvoorbeeld Galgje bestond al heel lang, en toch zijn er 2 nieuwe topics geopend die Galgje heten. Slechts één ervan wordt gespeeld, en de andere 2 zijn zogeheten dode topics ... daar gebeurt niets meer mee, en da's jammer.

@sjatter: je snapt hem :ja

Quote Voogeltje:
Deze pagina toch?

dat is inderdaad een overzicht, maar kun jij me nu vertellen waar ik Galgje kan vinden in deze sectie (Ja, ook in Offtopic zit een Galgje-topic ergens verborgen ;))

Quote sjatter:
Die topics zijn dan uit het beeld verdwenen, en terugzoeken is wel erg veel werk, of men weet niet dat het topic er al is. Een overzicht zoals de ledenlijst, zou het terugzoeken wat makkelijker maken.

01-08-09 14:18:22
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ik heb vaak als ik veel mail achter elkaar met mensen hier op WMR, dat je F5 doet in welk topic dan ook, dat je geen mail hebt nog, en dan ga je naar een andere pagina, en ineens heb je de mail van 2 minuten geleden, kan dit niet anders? O+

01-08-09 22:52:20
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Blogs die alleen maar open zijn voor vriendenlijsten niet meer in het 'laatste weblogs' overzicht (links in het scherm) laten verschijnen. Zo klikken mensen niet meer mis.

07-08-09 20:52:11
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Het wmr-oplaadstation voor foto's. Is het mogelijk dat foto's welke kleiner zijn dan de maximale marge niet zo worden opgerekt?

09-08-09 01:50:10
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
In bekijk de leden, de hoeveelheid blogs vermelden. :P

10-08-09 17:10:38
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik zou het best handig vinden als er bij Meer een linkje naar den nieuwsbrief wordt gegeven :P

11-08-09 00:29:17
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.068
sinds kort staat er boven je reactie naast 'quote deze reactie' ook '@ naam'
als ik toevallig zie dat ergens botte bijl of zo staat, dan kijk ik even of er iets is waar ik serieus op in moet gaan :ja
nu deze aparte functie er is, dat mensen met een klick een reactie aan mij kunnen richten, vind ik eigenlijk dat ik ergens snel moet kunnen nagaan of er een '@Ikke' is, een standaardmailtje in de mailbox alhier, met datum en tijd en titel van het artikel waar die '@Ikke' in staat is al genoeg :ja

13-08-09 12:12:26
nietmeer
is het een idee om te zorgen dat Chinese tekens, en Arabisch en andere schrifttekens, hier ook zichtbaar kunnen worden? O+ nu staan er alleen van die codes :ja
不想長大

17-08-09 15:55:46
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
ook een UPDATE optie bij de artikelen, niet alleen bij 't forum :)

17-08-09 20:26:39
nietmeer
en dat je tekst, als je op UPDATE klikt, gewoon blijft staan, zou erg handig zijn :ja

21-08-09 08:45:33
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
Dat als je een blog maakt je dan via TAB rechtstreeks van 'tags' naar het bericht "TAB't"

21-08-09 10:30:41
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Als je op die @naam link klikt bij een post, dat het typvenster meteen ook onfocus komt.

21-08-09 22:09:50
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
Ik weet niet of zoiets al gevraagd is maar ja

Is het een optie om een leesbevestiging aan een mailtje te koppelen ?

dus dat je de optie hebt om als je een mailtje verstuurt een mailtje terug krijgt waarin staat dat de ander de mail heeft geopend ?

23-08-09 20:40:15
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Een vermelding onder aan je scherm net zoals voor een nieuwe mail, maar dan voor reacties op je blog.

24-08-09 11:07:03
nietmeer
Het valt mij op, dat er iedere dag er altijd vijf nieuwe leden staan. Is het dat er iedere dag vijf leden bij komen of zijn dat de laatste nieuwe vijf leden? Mocht het namelijk het laatste zijn, dan lijkt het me handiger om er Laatste vijf nieuwe leden van te maken. Dan klopt het tenminste :P

24-08-09 12:07:57
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
Offtopic:
@Little Queen: Denk ik ook, maar we mochten hier niet op elkaar reageren om het overzichtelijk te houden.. :)
zou het niet handig zijn om een knop te plaatsen op het forum die automatisch naar jou laatste post linkt - als je dan een tijdje weg was en reacties wilt lezen hoef je niet zolang meer terug te bladeren :ja

30-08-09 16:25:52
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
waar ik zelf nog aan dacht

mischien is het handig om bij blogs je blog te kunnen opslaan zonder hem te verzenden. vooral bij een wat langer blog loop je nog al het risico dat er wat misgaat. bij een reactie op het forum of artikelen is het vaak niet zo heel veel tekst maar voor al bij blogs heb je toch vaak wat grote lappen

zoals bij mij dat je per ongelijk tijdens het typen de mouspat van je toetsen bord aanraakt en je daardoor wmr weg klikt is het zeer vervelend als je weer opnieuw kan beginnen


30-08-09 16:27:00
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
of je doet gewoon dat leuke vinkje van automatisch ingelogd blijven aan, geen probleem

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4 .... 9 10 11

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven