hr
jaargang -23 - laatste artikel 15-4 18:00 - 74399 artikelen - nu online 15 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


1 [2]

Help desk

06-07-07 11:34:47 - Quote! - @Chanouk
Chanouk
Erelid


WMRindex: 297
OTindex: 2.105
Quote Sto:
hallo


Ff kijken of die het nu wel doet

06-07-07 11:35:06 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote Chanouk:
je ziet ook niks in vorige bericht
Vaag, je klikt op Quote deze reactie, zet jouw reactie erachter en verzenden maar

06-07-07 11:36:21 - Quote! - @Chanouk
Chanouk
Erelid


WMRindex: 297
OTindex: 2.105
ah hij doet het moet ik nu dat nu elke keer typen?? en al die dingen wat onder het schermpje staan waar je in typt kan je dat gewoon aanklikken want bij mij gebeurt er niks ??

06-07-07 11:38:02 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Chanouk, neem anders even wat tijd om hier te snuffelen, staan een paar handigheidjes tussen waar je gemak van kan hebben. Vooral hier

06-07-07 11:42:35 - Quote! - @Chanouk
Chanouk
Erelid


WMRindex: 297
OTindex: 2.105
Ja dankje maar volgens mij ligt het gewoon aan mijn pc want in het begin als ik iets deed queten zag ik dat nog staan in het schermpje waarin je typt.
En nu zie ik dat ook niet meer??
inderdaad heel vaag. Ik houd het wel bij typen van dat gedoe Dankjewel voor je hulp ok :jeej:

06-07-07 14:56:30 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Het gaat wel een beetje mis als je probeert te "quoten" in een andere pagina dan de laatste... ik krijg dan zo'n geweldige "fout op de pagina" in mn statusbalk... op de laatste pagina werkt het in ieder geval perfect...

verder kun je de tekst ook gewoon kopiëren en plakken, onderaan de twee tags aanklikken en de eerste eventueel aanpassen met =naam

06-07-07 18:46:40 - Quote! - @Chanouk
Chanouk
Erelid


WMRindex: 297
OTindex: 2.105
verder kun je de tekst ook gewoon kopiëren en plakken, onderaan de twee tags aanklikken en de eerste eventueel aanpassen met =naam

Ik heb het aangeklikt maar moet je dan ook dat quote met die tekens zijn voor die geplakte teks of zie je niks want ik zie niks en het zal waarschijnlijk ook nie gebeurt zijn
Wat ingewikkeld zeg :(

06-07-07 18:50:39 - Quote! - @Chanouk
Chanouk
Erelid


WMRindex: 297
OTindex: 2.105
Quote:
=Pietjeflip verder kun je de tekst ook gewoon kopiëren en plakken, onderaan de twee tags aanklikken en de eerste eventueel aanpassen met =naam


ik denk ik probeer nog eens maar dan zelf getypt zoals je zei. Ik had in het vorige berichtje precies gedaan wat je typte en de tekst gequote maar der gebeurde niks. Nu doe ik weer precies hetzelfde en dan gaat het meestal wel goed. Ik heb echt geen idee waar het aan ligt

06-07-07 19:26:53 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Welke browser gebruik je... Internet explore, Firefox?

bij de eerste "quote" moet het =naam vóór dit ] teken... bij de tweede kun je het weglaten...

06-07-07 22:20:01 - Quote! - @Chanouk
Chanouk
Erelid


WMRindex: 297
OTindex: 2.105
Ik gebruik gewoon internet browser firefox heb ik niet. Wat is het verschil daartussen? dat je minder pop ups heb??

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven