hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 08:00 - 74424 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Laatste reacties

03-08-12 12:48:22 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Als veelschrijver ben ik regelmatig in verschillende Topics actief. De laatste reacties aan de linkerzijde van het scherm is dan erg handig om te zien of er iemand gereageerd heeft in een van de Topics waar je actief in bent. Jammer genoeg worden enkel de zes laatste reacties getoond, hetgeen, zeker als het wat drukker is op de site, vaak te kort is om echt handig te zijn.

Ik zou daarom willen vragen of het A. Mogelijk is om de lijst uit te breiden tot twintig laatste reacties, en B. wat jullie gedachten hierover zijn?

Ik ben bekend met de overzichten die je kunt opvragen maar dat is nog in de Beta fase en is minder handig dan de laatste reacties functie.

03-08-12 20:01:21 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
SamuiAxe: 20 is te veel, het menu zou dan bijna 5 keer zo groot worden en dat past niet.

03-08-12 21:12:02 - Quote! - @kojak
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
SamuiAxe: Twee of 3 schermen openen in windows, en niet automatisch laten verversen, en eentje met jouwnaam overzicht, en heen en weer klikken.
En sneller typen.. ;)

04-08-12 01:09:00 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Voogeltje: Oke dan, 20 is teveel zeg je. Zou een lager aantal zoals b.v. 12 haalbaar zijn voor je denk je? Een verdubbeling zou het al veel gemakkelijker maken!

Kojak, bedankt voor het meedenken maar is niet echt een elegante oplossing :)

04-08-12 07:16:28 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.640
SamuiAxe: waarschijnlijk wil @Voogeltje liever niet spammers aanmoedigen, en al die mensen, die offtopic de draad kwijt raken (A)

04-08-12 07:29:09 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@allone: Weet je, zelfs als dat de reden zijn, wat ik niet geloof want dan kan hij dat gewoon zeggen, dan nog zou het handig zijn als die lijst iets langer zou zijn. Bovendien kan ik mij herinneren dat iemand hier weleens juist de off topic reacties het zout van WMR zijn :) En eigenlijk ben ik het daar mee eens, we beginnen altijd netjes aan reageren op het topic, maar soms wordt er later vanaf geweken, maar IMHO zijn juist dat soort postings die WMR zo interessant maken :ja

04-08-12 07:46:58 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.640
SamuiAxe: ben ik helemaal met je eens - zoals je wel weet, *)
was je alleen maar aan het plagen, vandaar die (A)

en ik denk dat, zoals @Voogeltje al zei, de reden zuiver technisch is

04-08-12 21:49:13 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
SamuiAxe: je weet toch dat er ergens een lijst te zien is van mensen die op SamuiAxe gereageerd hebben? Waar die te vinden is, kunnen anderen je zo nodig vertellen.
Als het je gaat om algemene reacties, ben ik het met je eens dat een iets langere lijst fijn zou zijn.
Waarom dat niet zou kunnen, terwijl de nieuwste leden in de linkerkolom altijd een stuk lager eindigen dan de andere kolom, begrijp ik ook niet.

05-08-12 00:53:07 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@ledi: Ja, dat weet ik, dat is bij "!@Jouw naam Reacties". Op zich goed idee, maar is nog Beta en ik denk dat niet alle aan jou gerichte mail daar in terecht komt. Ik mis er iig best wel een aantal.

05-08-12 01:05:03 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
SamuiAxe: maar ja daar staat al bijna 2 jaar dat het beta is, dus daar verandert denk ik ook niet veel aan:P

Maar mochten er reacties na mij komen op een artikeltje waar ik heb gereageerd en dat staat niet in de Jouw naam lijst, dan klik ik altijd via mijn profiel naar laatste reacties waar ik op heb gereageerd en ga op die manier kijken of er reacties zijn bij gekomen.

05-08-12 01:47:18 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Taz: Ook dat trucje ken ik, maar dat vind ik omslachtig. Ik blijf van mening dat een uitbreiding van "Laatste Reacties" de meest snelle en eenvoudige manier is om snel te reageren als je in meerdere topics tegelijkertijd actief bent.

05-08-12 14:08:49 - Quote! - @Kristel
Kristel
Oudgediende


WMRindex: 3.529
OTindex: 5.364
T S
SamuiAxe: Klik op meer daarna op persoonlijke reactie historie en je vind al je posten en of reacties terug.
:D

05-08-12 14:21:02 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Kristel: Nope, ik ben er bekend mee, maar daar vind ik enkel mijn eigen postings terug en die ken ik al, ik heb ze immers zelf geschreven :)

jouwnaam Overzicht is dan een betere keuze maar dan moet ik ofwel elke keer daarheen gaan ofwel..... Euh.. Ik kan natuurlijk dat overzicht in een apart venster zetten en regelmatig laten verversen *8 Hmm.. Dat zou kunnen werken, laat ik dat eens uitproberen..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven