hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 28 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Afbeeldingen bij artikelen

18-03-12 12:15:46 - Quote! - @Deus
Deus
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 2.514
Ik vind het plaatjes bij artikelen bijvoegen hier op WMR nogal at random en vraag me eigenlijk af waarom.

Van de laatste 20 artikelen hebben er 3 afbeeldingen (sheet). Na even wat search queries in google nieuws typen heb ik voor 6 andere artikelen ook een/meerdere afbeeldingen gevonden (koste me minder als een minuut per). -en dan niet opvulling artikel foto's, maar mugshots ed. van persoon uit het artikel-

nu zijn deze mugshots over het algemeen niet nieuwswaardig. Maar de mugshot in "Gekidnapte baby na 8 jaar thuis" is dat ook niet, dus nieuwswaardigheid van een foto lijkt geen criterium?

Mogen redacteuren geen artikelen wijzigen om aansprakelijkheid/copyright redenen?

Want als het bovenstaande niet het geval is wil ik de suggestie poneren dat voor ieder artikel een redacteur even naar google nieuws gaat en dan even een search querie erin gooit om te kijken of er een passende foto bij is voor WMR... Desnoods link naar de nieuws website met alle content erbij ipv direct naar de afbeelding, dan is er toch zeker niets met copyright gebeuren.

En als redacteuren niet aan ingezonden artikeltjes mogen komen wegens copyright, kan dan niet de inzender gestimuleerd worden om een afbeelding bij te voegen op de een of andere manier... misschien een paar tips boven het inzend formulier zetten bijv. dat de inzender zelf even googlet voor een afbeelding?

Vind het jammer dat er soms zo weinig multimedia bij artikelen zit terwijl er bij beelden bijv. al een beeld geplaatst is wat eigenlijk bij het artikel hoort.

Een afbeelding zegt meer als 1000 woorden :) en de lezers zijn het daar volgens mij wel mee eens, voorbeeld van video bij een artikel: beeldenforum.

05-04-12 17:45:55 - Quote! - @ikke98
ikke98
Erelid


WMRindex: 387
OTindex: 4.105
als de servers het aankunnen is het#ok

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven