hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 18:00 - 74444 artikelen - nu online 42 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Tijd voor een forumsoftwareupgrade?

24-07-11 16:46:22 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
- Image tag niet weergeven bij beelden, werkt daar toch niet;
- Links automatisch parsen: dus http://google.nl of www.google.nl automatisch een link van maken;
- ' ) (zonder spatie is dat: ')) hoort geen ' te spawnen voor de knipoog-smiley; Edit: en geen spatie achter die smiley /edit.
- Geen onbedoelde spatie achter een link; (tussen de link en de puntkomma heb ik geen spatie gezet maar die staat er nu wel) Mmore: Fixed
- Posts met 2 of 3 letters ook toestaan (ik zie geen reden waarom dat nu niet mag, alleen lege posts kan ik me wat bijvoorstellen..);
- Meer dan 1 witregel mogelijk maken;
- Meer dan 1 achtereenvolgende spaties mogelijk maken;
- Htmlspecialchars over posts heengooien zodat html codes niet de rest van de post hoeven te laten verdwijnen;
- Tabindex toevoegen aan de topictitel (titelveld-tab-berichtveld-tab-verzendknop);
- het nieuwe-reactie-scherm een wat kleiner font geven en zo breed maken als dat de post weergegeven zal worden, dan zie je waar de newlines ongeveer gaan zitten en kun je je post beter herlezen;
- Optioneel een 'bekijk post' knop maken, maar daar is volgensmij al over gediscusieert. Het zou het wel onnodig maken om posts steeds te editen als je iets nieuws wilt proberen met de bb-codes ofzo.

Het zijn merendeels details en voor de meeste dingen is wel een workaround te verzinnen, maar ik vind het forum toch vrij onafgewerkt zo.

24-07-11 16:54:33 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ik kan het hier eigenlijk best wel mee eens zijn. :D :ja

24-07-11 18:07:12 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Bedankt voor de suggesties!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven