hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 10:00 - 74452 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Chrome en nujij bug

02-10-10 19:52:26 - Quote! - @Tantuss
Tantuss
Junior lid

WMRindex: 4
OTindex: 1
Wnplts: St. Peters
S
In mijn Chrome kan ik sinds gisteren geen artikelen lezen :[.

Het javascript van nujij neemt de hele pagina over, maakt hem leeg en laat links bovenin het afbeelding staan..

Voor de duidelijkheid, het gaat om Chrome versie 7.0.517.24 (status daarvan is Beta). Dus er zullen we weinig mensen last van hebben, maar het kan zijn dat het straks ook het geval is als deze versie uit beta gaat.

02-10-10 20:13:53 - Quote! - @LighScan
LighScan
Senior lid

WMRindex: 338
OTindex: 46
Wnplts: Mac
Heb hier exact hetzelfde voor!

Er is een work-around, maar dan moet je snel zijn.

Je klikt de link aan van het artikel en je drukt onmiddelijk op de stop-knop om het "laden van de pagina" te stoppen.
Op deze manier krijgt de nujij niet de kans te laden en de pagina "over te nemen", maar is de pagina wel al voldoende geladen zodat je het artikel tenminste kunt lezen (en met wat geluk ook enkele reacties).

Toevoeging: ook bij mij gaat het om de bèta-versie van Chrome (voor Mac).

02-10-10 21:45:34 - Quote! - @LighScan
LighScan
Senior lid

WMRindex: 338
OTindex: 46
Wnplts: Mac
Je kan dit probleem permanent omzeilen.

Ga naar de voorkeurinstellingen van Chrome. Bij geavanceerd ga je naar inhoudinstellingen (het knopje bij Privacy).

Selecteer Javascript. Kies voor het eerste rondje, en klik daarna op de knop uitzonderingen.

Geef het volgende in:
[*].waarmaarraar.nl --> blokkeer
En klik op oké.

Je probleem is "opgelost", je kan terug gewoon artikelen bekijken.

02-10-10 21:46:46 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@LighScan: Met de kans dat je ook niet meer kunt reageren of dergelijke ongein. Ik heb dit al doorgezet naar een admin, hopelijk weet m een oplossing.

03-10-10 14:07:48 - Quote! - @LighScan
LighScan
Senior lid

WMRindex: 338
OTindex: 46
Wnplts: Mac
@Kpuc: ik heb je theorie even getest... maar tot nog toe ben ik niets tegengekomen dat "niet meer werkt" op OMT. Ik kan prima reacties toevoegen op het forum of op nieuwsartikelen. Enkel NuJIJ werkt niet meer, maar dat is op zich geen gemis aangezien ik geen gebruik maak van die dienst.

03-10-10 14:27:57 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Maar ik wel, dus wacht ik op de volgende update van Chrome 7 aangezien ik toch bijna nooit reageer op Home:)

Firefox 4 de eerste beta's hadden dit overigens ook:)

03-10-10 16:02:14 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@LighScan: Voogeltje maakt dinsdag even een melding bij Nujij, die zit dicht op t vuur dus t zal wel vlot zijn opgelost ;)

In de vuurvos weet ik wel dat als je javascript uitschakelt dat er veel niet meer werkt. Chrome heb ik niet meer en zal t ook nimmer nog installeren 8O

03-10-10 22:55:52 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
NuJIJ plugin nu maar uit de site gehaald. In nieuwe berichten (van morgen dus) niet meer zichtbaar.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven