hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 18:00 - 74417 artikelen - nu online 18 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Vinkje voor zelfgeschreven artikelen

13-09-10 18:28:58 - Quote! - @emmertje
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
Ik zou het makkelijk(er) vinden als bij het plaatsen van een zelfgeschreven (herschreven/vertaald) artikel je de mogelijkheid krijgt om een vakje aan te vinken waarin je dat duidelijk maakt.

Dan kan bij bron gewoon de eigenlijke bron vermeld worden (zoals een buitenlands artikel), zodat de lezers ook nog wat te klikken hebben op zoek naar extra informatie :)

13-09-10 18:37:38 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
@emmertje: opzich snap ik je idee, maar in sommige gevallen willen we juist niet de originele url tonen en omdat dat zo door de hele site heen is gemaakt is het niet eenvoudig om je plan uit te voeren. Wat je wel kan doen: met url tags een link onderaan het artikel meesturen met de link naar het origineel.

13-09-10 18:47:04 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
*Denkt even hardop* :?

Ik vrees (oeps) dat er dan ook een berg commentaar komt op de 'compleet-heid' (of gebrek daaraan) van de 'vertaling/bewerking' *8

Stuurlui en schippers en dat soort gedoe ;| 8-)

13-09-10 20:02:39 - Quote! - @emmertje
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
@Relpa: Dat zou dan nu ook al het geval moeten zijn. Je leest namelijk regelmatig "WMR-lidnaam" als bron.
Ik zie hier geen veranderingen met de huidige gang van zaken :nee

13-09-10 22:08:21 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
@Emmert, wordt anders als 'artikel-lezers' rechtstreeks het origineel voor't klikken hebben :ja dan gaaat iedereen laten zien hoe slim hij/zij wel helemaal is en wat er anders had gemoeten vrees ik 8O

Quote:
Wat je wel kan doen: met url tags een link onderaan het artikel meesturen met de link naar het origineel.


Lijkt me nog het beste :ja éérste keus bij de bewerker en eind-keus bij de redactie :ja ideaal ok

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven