hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 16:00 - 74449 artikelen - nu online 36 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1] 2

dit is niet ok.

01-08-10 10:36:25
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
kan er niet een -dit is niet ok-knop komen?

dat men op zo'n knopje kan drukken en als er bijvoorbeeld 3 keer op is geklikt dat dan de reactie automatisch verwijderd wordt?- je ziet ook toch wel vaak dat men weggaat door andere wmr'ers, er is hier al eens iemand gestalkt of men gooit zn blog op slot om wmr'ers buiten te houden. ik vraag mij dus toch af dan of hier niet strenger tegen opgetreden kan worden ? -

maar goed ik ben benieuwd naar jullie mening over het idee van de dit is niet ok-knop.

01-08-10 10:38:45
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
dit idee is niet ok :) Iedereen is vrij om zijn blog om welke reden dan ook op slot te gooien....

01-08-10 10:39:43
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
@stormzoeker: hmm en waarom niet dan ;)

ik heb het hier totaal niet over de slotjes 8O bij de blogs kan men de reacties verwijderen, maar ik heb het over reacties op forums of nieuwtjes

01-08-10 10:41:25
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Omdat ik zelf bepaal wat ik op mijn blog zet en wie er toegang toe heeft misschien? Hoe kun jij bepalen of een blog niet ok is als je het niet kunt lezen?

In de reacties op artikelen heb je al iets dergelijks geloof ik...

01-08-10 10:42:57
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
@stormzoeker: ik heb het over dta bij de reacties een niet ok knop moet komen.

van een blog is het een beetje raar als deze wordt gesloten door andere.
al vindt ik wel dat sommige blogs waar een ruzie wordt uitgevochten wel moet woren gesloten.

dus misschien dan een niet ok knop en dat mods dit controleren?

ja je hebt gelijk ik zie net dat bij artikelen al een niet ok knop zit....
deze zou eigenlijk ook bij het fora moeten komen. aangezien hier regelmatig wat heen en weer wordt geruzied

hmm maar ik heb het idee dat er niet vaak iets aan ruzies e.d wordt gedaan :S

01-08-10 10:45:41
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
ik denk dat de modjes echt de blogs en forums wel in de gaten houden....

Een pm naar een modje doet ook wonderen is mijn ervaring ;) Zo'n niet ok knop nodigt gewoon uit tot misbruik.....

01-08-10 10:50:42
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
@stormzoeker: hmm ik heb er mindere ervaringen mee ....

01-08-10 10:52:58
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Zon knop is er al min of meer op de frontpage, alleen dan worden de modjes gewaarschuwd.

Mja, ik vind het een beetje een raar idee. We hebben in dit land vrijheid van meningsuiting en als een reactie je niet bevalt, ga je maar ergens anders heen ofzo:P

01-08-10 11:08:56
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Als ik Voogel's bedoeling goed begrijp is men vrij om op zijn eigen blog te schrijven wat men wil - uiteraard wel binnen normale grenzen.

Alleen het forum en de artikelen staan onder "streng toezicht".

01-08-10 11:13:37
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
@ledi: ik vind dat de grenzen dan wel vaak worden overschreden.

het is denk ik niet "normaal" als men vertrekt 8O

@pfft: daarin kan je ook te ver gaan ;)

01-08-10 11:14:46
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Er is al een 'niet OK' knop bij de artikelen. Volgens mij staat zo'n knop voor het forum op de ToDo lijst.
Bij het gebruik van die knop komt er een melding binnen bij de mods, en die besluiten dan of er iets aan gedaan moet worden (of niet).

01-08-10 11:15:20
nietmeer
@ledi: Maar het kan toch niet zo zijn dat je zonder waarschuwing elkaar voor rotte vis uit kunt maken. Ik vind dat de modjes dan ook het recht hebben om in te grijpen.
Dat ze dan naar de desbetreffende personen een berichtje sturen om ze te waarschuwen of te bannen.

01-08-10 11:16:37
nietmeer
Quote pfft:
Zon knop is er al min of meer op de frontpage, alleen dan worden de modjes gewaarschuwd.

Mja, ik vind het een beetje een raar idee. We hebben in dit land vrijheid van meningsuiting en als een reactie je niet bevalt, ga je maar ergens anders heen ofzo:P

er zijn reactie's en
REACTIE"S

01-08-10 11:18:20
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
de Mexicaan: ah ok...
ik hoop dat er dan voor het forum o0ok zo knop komt.
zoals ik al zei vind ik persoonlijk, maar dat is natuurlijk mijn eigen mening, dat er soms wel wat meer aan gedaan kan worden :$

@Hans. Steen: dat vind ik inderdaad ook, je kunt ook netjes je mening verwoorden:ja

01-08-10 11:21:43
nietmeer
@dj13
inderdaad

01-08-10 12:00:55
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Quote Ozzy:
@ledi: Maar het kan toch niet zo zijn dat je zonder waarschuwing elkaar voor rotte vis uit kunt maken. Ik vind dat de modjes dan ook het recht hebben om in te grijpen.
Dat ze dan naar de desbetreffende personen een berichtje sturen om ze te waarschuwen of te bannen.

Er zijn momenten dat er geen modje is, en als er wel 1 is dan kan die niet overal tegelijkertijd zijn - dwz reacties op artiokelen lezen, forum in de gaten houden EN weblogs kritisch bekijken.
Daarvoor ligt het tempo te hoog.
Het recht hebben modjes dus wel, maar dan is soms het kwaad al geschied.

01-08-10 12:06:23
nietmeer
Ja maar, Ledi, kom op, dit is nu zeker al 30 uur aan de gang. Zeg me niet dat de modjes dit niet hebben meegekregen.
En het is misselijk makend zoals er gereageerd is op één persoon.
Ze heeft dit al eens meegemaakt en begrijpelijk dat ze weggaat. Hoe kunnen een stelletje pubers dat nou voor elkaar krijgen op een forum zoals hier.
En dan...als er weer iemand of iets is wat hun niet bevalt.....(6)

01-08-10 12:16:32
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
@ledi: misschien een idee dat er meer modjes komen dan? :ja

ik vind wel dat je gelijk hebt ozzy

01-08-10 12:19:00
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Hoe kunnen een stelletje pubers dat nou voor elkaar krijgen op een forum zoals hier.
========================
Dat vraag ik me ook verbijsterd af.
Laten we dus alsjeblieft de modjes eerder waarschuwen als zulke makkers-in-het-kwaad weer bezig zijn.
Daar heb je geen rode driehoek voor nodig.
Gewoon een stuk voorbeeldtekst naar de aanwezige moderator, om te laten zien wat er speelt, moet voldoemde zijn.

01-08-10 12:22:33
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
@ledi: ik heb van wmr'ers om me heen wel gehoord dat er mails zijn verstuurd naar modjes , maar zo te zien wordt er niets gedaan? :$

nouja misschien dat er dan idd nog eerder en vaker mails moeten worden gestuurd 8O
maar ik denk misschien is het handiger voor ene makeklijkere oplossing zodat de vrede bwaart kan blijven, want ik denk dat neimand het nu echt bepaald gezellig vind op wmr hoe de sfeer nu is 8O


01-08-10 12:23:58
nietmeer
@ledi: Ben het met je eens.
.
@dj13: ook met jou

01-08-10 12:28:06
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
dj schreef: @ledi: ik heb van wmr'ers om me heen wel gehoord dat er mails zijn verstuurd naar modjes , maar zo te zien wordt er niets gedaan?
----------------
Wat niet is kan komen, meis. :ja
Is het vandaag niet dan misschen morgen. Die mails hebben heus wel invloed.

01-08-10 12:29:53
nietmeer
Quote dj13:
kan er niet een -dit is niet ok-knop komen?

dat men op zo'n knopje kan drukken en als er bijvoorbeeld 3 keer op is geklikt dat dan de reactie automatisch verwijderd wordt?- je ziet ook toch wel vaak dat men weggaat door andere wmr'ers, er is hier al eens iemand gestalkt of men gooit zn blog op slot om wmr'ers buiten te houden. ik vraag mij dus toch af dan of hier niet strenger tegen opgetreden kan worden ? -

maar goed ik ben benieuwd naar jullie mening over het idee van de dit is niet ok-knop.

je hebt altijd van die mensen die het misbruiken:P

01-08-10 12:32:28
dj13
Erelid


WMRindex: 239
OTindex: 1.881
S
@ledi: ik hoop het dan heel erg

nosphoenix: zoals jij (a)

01-08-10 12:33:01
nietmeer
@dj13: niet reageren, please.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven