hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 14:00 - 74298 artikelen - nu online 34 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

WYSIWYG editor op de website

27-03-10 22:00:16 - Quote! - @wmr lezer
wmr lezer
Senior lid


WMRindex: 614
OTindex: 76
Hoi mensen van WMR!

Ik zie erg vaak mensen last hebben van de BB-code tags. Nu vind ik dat zelf geen probleem, maar misschien heeft men behoefte aan een iets duidelijker systeem. Nu gebruik ik voor mijn eigen sites altijd TinyMCE, een gratis WYSIWIG (What You See Is What You Get) editor. Zo kan je gewoon net als in word tekst selecteren en vet maken, eenvoudig linkjes toevoegen, allerlei dingen en het is volledig aanpasbaar! Misschien is het wat voor deze site?

Vriendelijke groet,

WMR Lezer

27-03-10 22:05:53 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Nou, de uitleg staat onderaan, hoe het werkt, duidelijk en simpel, wat het doet, hoe het gebeuren moet, en anders zoeken mensen het op in de FAQ. :)

Lijkt mij niet nodig. ;)

Tis denk ik meer een kwestie van even moeite doen en de FAQ lezen.

27-03-10 22:06:43 - Quote! - @Pablo
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
ik heb nooit iemand gezien die er stelstelmatig last van had, bb-codes. alleen maar wat nieuwe mensen die het nog niet snappen maar voor de rest lukt het altijd wel...

en trouwens:

Quote Sjatter:

Ideeën opsturen naar de helpdesk AUB.

27-03-10 22:12:49 - Quote! - @wmr lezer
wmr lezer
Senior lid


WMRindex: 614
OTindex: 76
Hoi,

@Pablo: sorry, k ben nogal niew op het forum.
ik zie toch vaak dat mensen linkjes niet zelf kunnen maken, tekst in verkeerde tags staan, etc. Misschien is het overbodige luxe maar het staat wel mooi. Overigens nog een tip: de uitgebreide smileylijst mag wel in een javascript venstertje vind ik.

27-03-10 22:25:53 - Quote! - @RonHunter
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Echt niet nodig, na een paar dagen wet je hoe het werkt hier :P

27-03-10 22:27:38 - Quote! - @wmr lezer
wmr lezer
Senior lid


WMRindex: 614
OTindex: 76
Doe me dan een plezier en verander de [link] en de [image] tag in [url] en [img] :) zelf ben ik daar ook eens ingetrapt.

27-03-10 22:29:43 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
zo leuk is TinyMCE ook weer niet
ergo : ik heb het weer verwijderd

het opmaken van code gaat lekker niet
zo als je wie-ze-wiegende wilt..

27-03-10 22:53:27 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
@wmr lezer: niet veel "beginnende" gebruikers (de doelgroep voor die knoppen) weten waar "url" en "img" (alhoewel ze die laatste wel kunnen raden) voor staat ;) Zou dus een averechts effect hebben. Bovendien moet ik zeggen dat ook ik weinig foutjes zie en dat wanneer iemand een fout maakt, deze gauw gecorrigeerd wordt door iemand van het moderator team, compleet met uitleg om de fout in de toekomst te voorkomen. Op deze manier leg je als "team" beter contact met de gebruikers van de site en kunnen we nieuwe gebruikers snel bekend maken met de manier waarop veel forums werken en hierdoor meteen een stap vooruit helpen in hun "digitale leven"!

27-03-10 22:59:03 - Quote! - @wmr lezer
wmr lezer
Senior lid


WMRindex: 614
OTindex: 76
Oke, bedankt iedereen voor de info!! En over dat smileys? Die mogen wel in een javascript hokje vind ik, k vind het erg irritant als k op een andere pagina komt en k ze moet gaan kopieëren :)

27-03-10 23:00:32 - Quote! - @RonHunter
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
wmr lezer: Lui ding 8)

27-03-10 23:01:28 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Dat is inderdaad redelijk veroudert en staat al een tijdje op een lijst met dingen die we willen verbeteren (samen met de rest van de ruimte rondom dit input kader). Wanneer en hoe we dit gaan doen moet echter niet bepaald worden. Gezien het belang van deze wijzigingen moet hier eerst goed over nagedacht worden.

27-03-10 23:03:41 - Quote! - @DreamerTje
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
wmr lezer: Je moet niet zo zeuren :P Leer al die codes uit je kop en klaar ermee :D Dat moet je ook als je op school zit of als je ergens anders mee leert werken O+

27-03-10 23:05:44 - Quote! - @Pluppel
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
@ WMR-lezer, als je een tijdje actief bent hier ken je de toetscombinaties van emoticons wel uit je hoofd. Het is net zo als met paprika snijden. Als je eenmaal weet hoe het moet, dan weet je hoe het moet. :D

27-03-10 23:07:08 - Quote! - @DreamerTje
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
+1 voor Pluppel 8)

28-03-10 23:28:04 - Quote! - @Pablo
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
@Mmore: installeer greasemonkey, test script uit en laat maar weten hoe geweldig het scrollbare smileyvakje is waar je ook op kan klikken om de smiley te inserten O+

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven