hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 16:00 - 74443 artikelen - nu online 27 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Editten

04-06-09 13:42:47 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ik wil graag deze sugggestie indienen:

Stel, je zit op het forum, met voorbeeld het Café den Voogelvlucht, en je zit in een discussie, en je wilt iets quoten van de vorige pagina. Dat kan niet omdat het tekstvak weg is, en je kan niet meer editten...

Kan dit niet aangepast worden?
Dit zou het makkelijker maken denk ik...

04-06-09 13:57:42 - Quote! - @Minifan
Minifan
Erelid


WMRindex: 415
OTindex: 2.531
Ctrl+c Ctrl+v? (A)

maar idd, dat heb ook ik wel eens, zou wel handig zijn als het wel zou kunnen.

04-06-09 14:02:26 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Je kan wel copy paste doen, maar het is sneller en makkelijker als je elke pagina zou kunnen quoten die je wil.

04-06-09 20:00:31 - Quote! - @PrinceXEvil
PrinceXEvil
Senior lid

WMRindex: 83
OTindex: 108
Het is volgens mij te moeilijk om zoiets te implementeren. Je zou dan bijvoorbeeld een pagina nummer plus gebruikersnaam kunnen opgeven, maar zelfs dan heb je het nog het probleem dat die gebruikersnaam op diezelfde pagina meerdere malen heeft gepost.

Het beste is het gewoon handmatig te doen. Zie onder het kader waar je kan intypen.

04-06-09 20:04:31 - Quote! - @PrinceXEvil
PrinceXEvil
Senior lid

WMRindex: 83
OTindex: 108
Nou heb meerdere malen geprobeerd te editen, maar het lukt niet. Dus hierbij het voorbeeld.

open quote
Quote:
quote mijzelf:
met /quote geef je het einde van je quote aan.


Eventuele alternatief is de optie om te posten op elke pagina te geven, zodat diegene iedereen kan quoten en dan post op de laatste pagina.

Op dit moment kan je quoten en mocht de pagina al hebben overgeslagen, dan komt je post gewoon goed op de volgende pagina.

04-06-09 20:13:31 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Zodra een pagina vol is wordt deze in de cache opgeslagen waarna er iets van een uur geen aanpassingen meer kunnen worden doorgevoerd. Dat zorgt ervoor dat de boel hier nog een beetje snel blijft..

05-06-09 00:00:10 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Dit voorkomt tevens dat hele oude reacties gequote worden, danwelniet onbewust, wat vooral in de topics waar het erg snel gaat nogal vreemd kan lijken.

05-06-09 00:24:12 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
heeft serieus niemand behalve ik door, dat 'quote deze reactie' gewoon een link is? rechtermuisknop, koppelingslocatiekopieren, naar de laatste pagina gaan, in je adresbalk kieperen, op enter rammelen en voila, in het tesktvakje staat de reactie plus opmaak.. zo moeilijk is dat toch niet?

05-06-09 11:05:51 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Ik had zoiets ook al een keer gevraagd, maar wat Andreesie zegt was me nog niet opgevallen :O :D

05-06-09 19:04:58 - Quote! - @Delenn
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
andreas je bent geniaal_O_

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven