hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 14:00 - 74298 artikelen - nu online 36 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Zinloos quoten

23-01-07 13:17:22 - Quote! - @Hoskeu
Hoskeu
Erelid


WMRindex: 276
OTindex: 5.455
Ik het u allen wel bekende cafe van dit forum werd er vriendelijk verzocht om niet teveel tequoten... (Reacties met quotes waar weer een quote in staat wat een reactie is op nog een quote die mee gequote wordt)... Het staat volgens mij ook ergens in het regelement om zo veel mogelijk, alleen het relevante te quoten en de rest van het bericht niet mee tequoten...

Ik maak mij ook schuldig aan onnodig quoten bij het reageren op vorige posts... dit is bij mij uit pure gemakzucht... Vandaar onderstaande idee wat ik dus eerder in Voogelenvlucht poste.

Quote Hoskeu:

Wat ik denk dat het beste werkt tegen dat zinloos gequote??...(waar ik mezelf uit gemakzucht ook schuldig aan maak...)
Die optie van "Quote deze reactie" verwijderen... in plaats daarvan "Reageer op deze persoon"... als je daar op drukt dat er dan "@[naam van de betreffende persoon][tijd van de post waar op gereageerd wordt]" komt testaan...
Als er mensen dan perse willen quoten dan moeten ze iets meer moeite doen... maar het scheeld veel zinloos quoten...

Mischien een ideetje??

EDIT: verkeerde topic zeker??


Dus het is dan nog wel mogelijk om te quoten maar dan kost het alleen wat meer handelingen...

Het wordt er mischien niet overzichtelijker van idd... maar wat vind de rest er van??

23-01-07 13:18:23 - Quote! - @puppy
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Zo toch het goede topic gevonden :P

23-01-07 13:19:03 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Op zich ok maar ik denk dat het er idd erg onoverzichtelijk van wordt.

23-01-07 13:22:05 - Quote! - @Enkie
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Ik denk dat gewoon duidelijker aangegeven moet worden in de FAQ hoe je moet quoten en dat je ook regelmatig een @ kunt gebruiken.

23-01-07 13:22:58 - Quote! - @Hoskeu
Hoskeu
Erelid


WMRindex: 276
OTindex: 5.455
Kpuc
Laat ik dan de volgende stelling plaatsen...

"Het is TEmakkelijk om een volledig bericht met quotes van quotes over quotes te quoten"

Het is makkelijker en sneller dan een "@" typen en dan helemaal een naam in tetypen...:P

Of zit ik er nu naast??:D

23-01-07 13:23:28 - Quote! - @nietmeer
nietmeer

23-01-07 13:57:08 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ik sta niet in de Quote! 8O

23-01-07 17:45:40 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Eigenlijk heb ik nu zin om even alles te gaan quoten.. :P Maar respect voor Hoskeu _O_ En het is geen slecht idee.

23-01-07 17:47:04 - Quote! - @Jannick
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Reactiepagina maken, en dan dat je dan kan aanvinken welk bericht je wilt quoten?

23-01-07 22:17:22 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote vink:

blind


31-01-07 16:31:06 - Quote! - @Sherke
Sherke
Lid

WMRindex: 68
OTindex: 6
8O Luna ik ga die cursus wel doen8)

31-01-07 16:55:47 - Quote! - @sjatter
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Als de moderator de overbodige quote's verwijder met de hele post, leer je ook wel gewoon quoten.8)

31-01-07 17:00:21 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Quote Sherke:
8O Luna ik ga die cursus wel doen8)

:D

31-01-07 17:00:52 - Quote! - @macfreak
macfreak
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 2.168
S
quoten is inderdaad makkelijk... maar gewoon @een persoon is af en toe niet zo makkelijk als die vaak posts plaatst op 1 pagina. dan kan het juist heel verwarrend zijn

31-01-07 20:56:50 - Quote! - @Mister D.
Mister D.
Senior lid

WMRindex: 96
OTindex: 365
Quote Hoskeu:
Ik het u allen wel bekende cafe van dit forum werd er vriendelijk verzocht om niet teveel tequoten... (Reacties met quotes waar weer een quote in staat wat een reactie is op nog een quote die mee gequote wordt)... Het staat volgens mij ook ergens in het regelement om zo veel mogelijk, alleen het relevante te quoten en de rest van het bericht niet mee tequoten...

Ik maak mij ook schuldig aan onnodig quoten bij het reageren op vorige posts... dit is bij mij uit pure gemakzucht... Vandaar onderstaande idee wat ik dus eerder in Voogelenvlucht poste.

Quote Hoskeu:

Wat ik denk dat het beste werkt tegen dat zinloos gequote??...(waar ik mezelf uit gemakzucht ook schuldig aan maak...)
Die optie van "Quote deze reactie" verwijderen... in plaats daarvan "Reageer op deze persoon"... als je daar op drukt dat er dan "@[naam van de betreffende persoon][tijd van de post waar op gereageerd wordt]" komt testaan...
Als er mensen dan perse willen quoten dan moeten ze iets meer moeite doen... maar het scheeld veel zinloos quoten...

Mischien een ideetje??

EDIT: verkeerde topic zeker??


Dus het is dan nog wel mogelijk om te quoten maar dan kost het alleen wat meer handelingen...

Het wordt er mischien niet overzichtelijker van idd... maar wat vind de rest er van??


Hmmm ... ik quote (bijna) nooit...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven