hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 35 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

WMR en Opera

29-11-08 20:03:05 - Quote! - @Aram
Aram
Erelid


WMRindex: 268
OTindex: 2.825
S
Hallo,

Is er een mogelijkheid dat jullie WMR in combinatie met Opera kunnen laten werken? De CSS werkt namelijk niet (goed) met Opera. Het probleem is, voorzover mij is opgevallen, alleen dat in het forum sommige posts niet goed worden weergeven (café). De linker balk (Nu op het forum, Weblogs, etc.) overlapt de text en het scherm wordt heel breed.
Dit resulteerd in onleesbaarheid en veel scrollen.

Ik hoop dat jullie het voormekaar kunnen krijgen,

Aram

Edit: Deze post kan ik bijvoorbeeld wél goed zien.

Screenshot van het café op 20%:
Klik

29-11-08 20:12:13 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
@Aram: precies hetzelfde probleem. heb ook net opera 9.6 gedownload:ja
ziet er wel goed uit moet ik zeggen 8)
maar eh, ik denk dat ik het probleem heb gevonden (weet niet of het in de css zit): alles links naar de paginas worden achter elkaar gezet in het cafe, dus zo'n 320 puntjes achter elkaar rekt het helemaal uit, net als je nooit enter gebruikt in een post:ja

edit1: met een eerder versie van opera had ik dit probleem trouwens niet volgens mij :S

edit2: heb effe gekeken in FF met webdevelopr toolbar, en zie dat heel wmr uit tabellen bestaat. zou er misschien kunnen gemaakt worden dat de tekst automatisch wordt afgebroken in dat celletje ongeacht spaties of niet? of is dat niet mogelijk...

29-11-08 20:25:00 - Quote! - @Aram
Aram
Erelid


WMRindex: 268
OTindex: 2.825
S
Andreesie, als reactie op je eerste edit: Ik had het probleem nooit, tot nu.
reactie op je tweede edit: Volgens mij is dit onmogelijk met tabellen? IE en FF doen dit automatisch, Opera niet.

Ik heb trouwens versie 9.52.

Edit: Ik heb een voorlopige oplossing gevonden! Ga naar Extra --> Voorkeuren --> Tabblad "Webpagina's" --> Vink "passend maken" aan!

Hij werkt :D!

Edit2: Je moet wel even Ctrl+F5 doen :ja!

29-11-08 20:44:55 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
@Aram: waarom zou het onmogelijk zijn? ik zie toch echt dat zo ongeveer heel wmr uit tabellen bestaat:ja
met inderdaad wat css en php erbij etc;)
als het goed is
effe uitproberen

edit: hell yeah 8)
bedankt:ja
niet dat ik opera nu wel zal gaan gebruiken, was meer om uit te vinden wat er mis was:P

29-11-08 20:49:41 - Quote! - @Aram
Aram
Erelid


WMRindex: 268
OTindex: 2.825
S
@Andreesie: Tabellen laten afbreken? Je kan natuurlijk wel laten afbreken na een aantal tekens, maar volgens mij niet per aantal pixels?
Ik zou het met PHP nog kunnen, maar met CSS iets laten afbreken als max. px is bereikt :? Geen idee :P!

Opera is mooi O+!

29-11-08 22:26:12 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
@Aram: ja, tekens;)
dat als de tabel horizontaal vol zit, dat je dan automatisch een nieuwe regel begint;) is met nowrap ofzo

05-12-08 18:00:09 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Wat wel moet kunnen... elk teken een pixelbreedtewaarde geven, en op die manier na een aantal pixels laten afbreken... maar de rekenkracht die hiervoor nodig is zou wel eens flink over de huidige servercapaciteit kunnen landen :|

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven