hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 10:00 - 74296 artikelen - nu online 33 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Bronvermelding

21-12-06 12:55:44 - Quote! - @hvanleeuwen
hvanleeuwen
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 5
Wnplts: Hemel & He
S
Ik zou het wel prettig vinden als er bij artikelen een link komt te staan naar de pagina waar het nieuws vandaan komt. De posts zijn vaak kort en krachtig en voor meer info kun je dan lekker doorklikken als je zin hebt.

21-12-06 12:57:28 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
nee, ik ben hier redelijk goed tegen - verzamelaars hebben nu al weinig vis in hun netje - klagelijke houding, wellicht kinderachtig - maar soms is alles al gevangen en verdeeld..
een beetje een eigen stukje zee is voor mij voldoende..

21-12-06 12:59:42 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Hahaa, heraux, de Maas is groot en breed genoeg. Maar over het algemeen kun je de bron wel herleiden, weliswaar via een omweg 8O

21-12-06 13:01:41 - Quote! - @hvanleeuwen
hvanleeuwen
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 5
Wnplts: Hemel & He
S
Ik snap geen reet van je reactie, en hou overigens ook niet van vis(sen).

Ik vind bijvoorbeeld het artikel "Trage website leidt tot Mouse Rage" erg leuk maar kan op de site van Social Issues Research Centre niks over dit onderzoek vinden. Omdat deze site waarmaarraar heet is het wel handig om te weten of de naam klopt of dat het eigenlijk blahblahenraar ofzo zou moeten zijn.

Snappie wat ik bedoel vrolijke visser?

21-12-06 13:10:14 - Quote! - @nietmeer
nietmeer

21-12-06 13:25:10 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
bah, ik hoopte op begrip - dit onderwerp is weer te gevoelig voor woorden - en ik was al voorzichtig om niet met protectionisme te komen.

Bene..

ad acta

21-12-06 13:41:41 - Quote! - @hvanleeuwen
hvanleeuwen
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 5
Wnplts: Hemel & He
S
Kpuc

Googelen is leuk, ik had alleen verwacht dat ik gewoon lekker met de zoek functie op SIRC site de Mouse Rage wel zou vinden :)

Vreemd is het wel dat de SIRC site vol staat met onderzoeken maar het leuk gevonden Mouse Rage niet te vinden is, combineer je dat met het feit dat er maar een zeer klein aantal tech sites zijn die het bericht melden .... google eens naar één van de 'zogenaamde' quotes uit het onderzoek, meestal vind je dan wel het bron rapport, nu echter niks. Ik vind het een leuk artikel, zou het prachtig vinden als zoiets als Mouse Rage bestaat maar met de kerstdagen voor de deur vertrouw in geen Mouse berichten hehehe

Voor je het weet neem je een blog hoax van iemand over :D

@heraux

er is geen sprake van onbegrip, althans niet van mij, ik vind het artikel ook niet gevoelig ik vind het leuk, en kom maar op met protectionisme :)

21-12-06 13:46:34 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
@hvanleeuwen, helaas heeft novum nieuws geen bron bij het nieuwsbericht op gegeven. Dus is het ook voor ons moeilijk om het onderzoek terug te vinden.

21-12-06 13:58:35 - Quote! - @hvanleeuwen
hvanleeuwen
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 5
Wnplts: Hemel & He
S
@Voogeltje

Snap ik, het is ook geen aanval ofzo, en het gaat ook niet specifiek over dit artikel, die diende als voorbeeld.

Mijn originele post (zie bovenaan) was niet voor niks in het Topic Suggesties.

Aangezien de schrijvers het neem ik aan het nieuws meestal niet zelf verzinnen is het makkelijk om er gelijk ff je bron bij te vermelden leek mij.

21-12-06 14:37:25 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Ik zie het ook absoluut niet als aanval hvanleeuwen (h staat voor Hans?) probleem is wel dat het direct linken naar sommige artikelen rechten problemen met zich mee brengen, maar dat is een detail dat we misschien beter even via mail of telefoon kunnen bespreken.

21-12-06 14:44:11 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
fok

computer idee

Novum

verder: webnoise, nieuws.nl,xs4all blog, linknotes, techweb...

21-12-06 15:16:56 - Quote! - @hvanleeuwen
hvanleeuwen
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 5
Wnplts: Hemel & He
S
Het was maar een suggestie @Voogeltje, schijnbaar geen goede :)

Ik hoop dat @heraux je nou met die links niet in de juridische problemen heeft gebracht :D

21-12-06 15:20:35 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Met deze bronnen valt t wel mee @hvanleeuwen. Maar als je kijkt bij bijvoorbeeld bron onder aan een artikel dan kun je meestal middels een klik, er wordt gewerkt aan degeen die nog niet aanklikbaar zijn, naar de brongever gaan.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven