hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

Op zoek naar een kamer in Utrecht

16-09-15 08:38:53 - Quote! - @Wilco
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
Hallo,

Nadat ik afgelopen april afgestudeerd ben aan de Avans ben ik dit schooljaar begonnen aan de opleiding 'Science Education and Communication', maar ik moet eerst mijn pre-master doen. Ik ben momenteel op zoek naar een kamer in Utrecht, maar dat is tot dusver niet succesvol gebleken.

Ik ben op zoek naar iets wat <30 minuten fietsen is van/naar de Uithof en <€450,- per maand. Ik ben een rustig en opgeruimd persoon, van mij heb je geen last, en ben altijd in voor gezelligheid.

Heb jij een kamer te huur, of ken je iemand die dit (binnenkort) heeft, laat het me dan aub zsm weten.

Alvast bedankt!

Wilco

16-09-15 09:46:33 - Quote! - @Loek
Loek
Oudgediende


WMRindex: 1.758
OTindex: 19.409
ik ben er inmiddels een beetje uit, maar ik weet dat er b.v. in De Bilt en Rijnsweerd mensen kamertjes verhuren van hun woning. ligt erg gunstig t.o.v. uithof.

Succes met zoeken! als ik iets tegenkom laat ik van me horen

16-09-15 10:04:11 - Quote! - @Wilco
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
Hallo Loek,

Dank je voor je antwoord, ik ben inmiddels ingeschreven op kamernet en SSH, en reageer zo'n beetje op alles wat los en vast zit. Hier hoop ik het via-via te vinden. :)

26-09-15 23:42:57 - Quote! - @botte bijl
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.068
jammer genoeg kan ik vanaf het Zweedse platteland alleen maar succes wensen, wil wel laten weten dat ik met je mee leef op dit gebied :$

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven