hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 18:00 - 74417 artikelen - nu online 27 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

KPN als ISP

08-11-13 15:19:21 - Quote! - @JorisdeBever
JorisdeBever
Dat vrijwel alle ISP's slechte service leveren is algemeen bekend, maar KPN is voor mij wel het meest dramatisch. Ik ben bij KPN terechtgekomen via Freeler, dus ben er vele jaren klant geweest. Als je een ADSL verbinding hebt kun je meestal niet hoger halen dan 8 Mb/s bij KPN, vanwege deze snelheid ben ik overgestapt naar de kabel van Ziggo en nu geniet ik van 150 Mb/s internet. Echter zijn er bij het overstappen heel veel problemen ontstaan, ik dacht dat verhuizingen allemaal heel simpel door de providers geregeld zouden worden? Allereerst om mijn e-mailadres te behouden moest ik klant blijven van KPN en een e-mailonly abonnement van 3,50 per maand betalen. Omdat ik liever dat geld betaal dan dat ik al mijn zakelijke contacten een nieuw mailadres moet geven ben ik nog steeds klant bij KPN in zekere zin. Op de dag dat mijn alles-in-1 pakket van Ziggo binnenkwam lag het internet van KPN er al uit, dit was bijna een maand te vroeg. Hiervoor heb ik de helpdesk gebeld en zij gaven aan dat ze niks wisten van een opzegging voor mijn abonnement en deze heb ik toen ook meteen omgezet naar een E-mail only abonnement. Een maand later functioneerde mijn e-mail niet meer, KPN had blijkbaar mijn mailbox volledig verwijderd en deze na veel gedoe met de helpdesk weer kunnen terugkrijgen. Hierdoor is mijn e-mailadres 3 dagen onbereikbaar geweest. Als topje op de ijsberg hebben ze het bedrag van het internetabonnement nog 3 maanden lang van mijn rekening afgeschreven, dit is later wel teruggestort. Al met al vond ik het opzeggen een heel gedoe en het is maar goed dat het nummer van de helpdesk gratis is, graag hoor ik van jullie ook verhalen over KPN als ISP en hoe bij jullie het overstappen naar een andere provider verlopen is.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven