Klant bij ABN AMRO |
plonk Lid WMRindex: 21 OTindex: 13
|
Klant worden, klant blijven of weggaan? |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik ben geen klant bij ABN-AMRO |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@plonk: bij beroep heb je ingevuld "bankierster" . Waarom dan toch deze vraag? |
|
oplk Senior lid WMRindex: 262 OTindex: 320 Wnplts: Baarn S |
@lediWellicht voor eigen onderzoek Wegblijven? |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ Ledi ik zit ook veel op de bak ik zit al meerdere jaren bij ABN, heb er nooit geen gedonder mee rentes zijn niet hoog, maar zeker nu het een overheidsbedrijf is geworden, wel een stabiele keus.. |
|
ledi Oudgediende
@oplk: ik denk inderdaad niet dat er iemand is die de eerstkomende tijd klant wordt bij ABN. Komt wel weer (of niet natuurlijk) |
|
ledi Oudgediende
@ToMxlr: iedereen kan nu goed zien waar hoge rentes toe leiden. Wat dat betreft is deze crisis voor veel mensen een leerzaam iets, waarbij ik hoop dat er uiteindelijk niet teveel slachtoffers zulolen vallen. |
|
plonk Lid WMRindex: 21 OTindex: 13
|
Quote ledi: @plonk: bij beroep heb je ingevuld "bankierster" . Waarom dan toch deze vraag? goeie vraag... |
|
The_Worst finalist MPPV 06 WMRindex: 40 OTindex: 59 Wnplts: Enschede
|
Klant blijven en klant worden. Ik snap überhaupt niet dat mensen gaan hoppen van bank naar bank of heeft iedereen meer dan €40.000,- (toen, nu €100.000,-) op de bank staan? Alleen dan heeft het zin om bij meerdere banken te gaan kijken. Anders krijg je alles vergoed van de Nederlandsche Bank.
Juist door het massale vertrek gaan banken vallen. Hierdoor wordt hun kapitaal nog minder. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Geld.. Sok.. Kast.. |
|
nietmeer
|
ABN wat is dat? kun je dat eten? |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Mmore: Geld.. Sok.. Kast.. Of opmaken. |
|
nietmeer
|
Quote de_Surinamer: ABN wat is dat? Algemeen Beschaafd Nederlands Quote de_Surinamer: kun je dat eten? niet dat ik weet |
|
nietmeer
|
Eigenlijk bedoelde ik met ABN, de ABN van ABN Amro dus niet ABN van Algemeen Beschaafd Nederlands. En ik heb nu toch honger gekregen |
|
nietmeer
|
I know, just joking, maar dat ABN weet ik niet eetse |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
ABN = Algemene Bank Nederland Am = Amsterdamse Bank Ro = Rotterdamse Bank Am en Ro fuseerden met elkaar en werden AMRO, en later fuseerden ABN en AMRO dus ook en werd het ABN Amro van Wikipediawat zit er op dat broodje? |
|
poezenman Erelid WMRindex: 1.741 OTindex: 39 Wnplts: MALDEN S |
Quote Pluppel: Ik ben geen klant bij ABN-AMRO Ik wel |
|
parelvisser01 Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 693 Wnplts: Amersfoort
|
Ik ben wel klant bij ABN-AMRO
Weet echt niet hoe snel ik daar weg moet! |
|
ledi Oudgediende
Jersan: Dat heeft dus nog een voorgeschiedenis: Op 3 oktober 1964 fuseerde de Twentsche Bank met de Nederlandsche Handel-Maatschappij tot Algemene Bank Nederland en inderdaad - daarna kwamen jouw fusies. |
|
DreamChick Senior lid WMRindex: 148 OTindex: 45
|
ik ben klant, maar zou anderen niet aanbevelen om klant te worden.. |
|
bobdeolifant Senior lid WMRindex: 164 OTindex: 300 Wnplts: zwolle T |
ik ben tevreden klant bij abnamro. maar heb niet zoveel bank verkeer geen hypotheek geen spaar geld en geen schulden. Maar de website is overzichtelijk en goed toegankelijk |
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.791 OTindex: 19.860 S |
Ik ken mensen die klant waren bij de ABNAMRO Bank. Maar die waren heel ontevreden en die zijn toen overgestapt naar de VSB Bank. VSB werd Fortis. Fortis, Banco Santander en Royal Bank of Scotland waren bezig om samen de ABNAMRO over te nemen. Fortis kwam door de bankencrisis in problemen en werd door de overheid overgenomen. Uiteindelijk werd de Fortis bank gesloten en kwamen de mensen die boos bij de ABNAMRO Bank waren weggegaan naar Fortis, weer net zo bij de ABNAMRO Bank terecht. Wat ze toen zeiden? De WMR regels staan eraan in de weg om dat hier letterlijk te herhalen, maar het is niet de taal die wij in het Vaticaan graag horen . |
|
sjonder Senior lid WMRindex: 815 OTindex: 90 Wnplts: ergens op
|
Quote @The_Worst: Juist door het massale vertrek gaan banken vallen. Hierdoor wordt hun kapitaal nog minder. En laten sommige banken het ook verdienen om te vallen, zoals bijv. de Fortis deed, en wat hopelijk ook bij de ABN AMRO gaat gebeuren. Het wordt namelijk tijd dat de banken weer gaan doen wat ze altijd deden namelijk bankieren ipv klootviolen met andermans geld! |
|
ledi Oudgediende
De Paus: ze hadden ook over moeten stappen naar de RABO. dan waren ze nu - net als ik - een blije klant geweest. |
|