hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 08:00 - 74445 artikelen - nu online 29 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Openbare reis naar Velserbroek

24-06-08 17:04:07 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Hier vertel ik wat mij allemaal was overkomen op de heen en terug reis.

Sochtends ga ik rond 07.45 met de bus vanuit drachten(mijn woonplaats) naar treinstation in heerenveen gaat allemaal goed daar aangekomen wachten op de trein. iedereen staat opeens op dus denk daar is trein bleek het een goederentrein te zijn zucht. dus weer zitten en wachten. eindelijk was hij er dan en ging ik naar binnen maar buiten was nog een man die in rolstoel zat (amper kon lopen en kreeg rolstoel niet naar binnen) niemand die hem hielp dus toen ben ik maar even terug gegaan en heb de man geholpen. daarna door reizen tot amerfoort om vervolgens overstappen op amsterdam en daar richting haarlem en daar met bus naar velserbroek (zucht ik weet het een hele overstap) naja daar vervolgens 8 uren geweest en toen maar op naar de terugreis. miste ik de trein naar amsterdam zucht een hele karwei om een alternatief te pakken. nou sta ik in de trein komt er een (om niet racistisch over te komen) donkere man helemaal in het wit met jaja een witte staf derbij. hij spreekt mij aan... ben je gelovig?(ik dacht zo zal wel een gast zijn die je wat wil aansmeren) dus zeg nee(wat ook zo is overigens) en ik krijg me een lul verhaal van die gast 8O. van weetje ik was vroeger ook zo stoer als jou. ik zo nou ben niet stoer ben een normale jongen. hij gaat maar verder en van: vroeger op school zat ik bij de popolaire club maar toen ik achterkwam dat hen niet gelovig waren zei ik: jullie zijn fout ik ga bij die groep nu. dus wat zeg ik: this geweldig gefeliciteerd. daarna nog een hele lul verhaal en zei hij als je niet geloofd beland je in de ''hel'' ik zo nou dan hoef ik niet bang te zijn om het koud te krijgen dus. (ja weet het heb soms van die aparte opmerkingen) een vrouw die achter me stond kon der lach niet inhoude :P naja vervolgens nog een hele lul verhaal van die gast en wat was ik blij dak eindelijk in amsterdam was (waar ik weer overstap moest) dus ik zo nou dude this geweldig heel veel succes nog en zei die nog ff snel ''ik draag wit met witte staf omdat ik jezus steun'' ik zo nou veel steun plezier ik ga me trein halen. ik haalde de trein maar net had geen seconde later moeten zijn. vervolgens kom ik rond 23:25 aan in heerenveen waar ik vervolgens 40 minuten moest wachten op de bus naar drachten. daar ga ik zitten bij busstation komt er een groep jongeren aan helemaal bezopen en wat vragen ze? waar de busstation is. ik zeg dies hier wel 1km lopen vandaan. gaan ze weglopen ik vond best sneu dus heb ze terug geroepen van hier is busstation. en toen wachten zij op hen bus en die was er eerder. ze gaan bus in en werden er meteen weer uitgezet door de buschauffeur en toen liepen ze maar weg. eindelijk was mijn bus er:D en zo was ik rond 01.00 weer thuis. zuchttt:P

Iemand ook leuke dingen beleefd met het openbaar reizen? post hier:D

ow ja de totale reisduur heen en terug weg(ruim 9 uren)

24-06-08 22:15:41 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Kan je dit niet beter op je blog zetten Douwe? :)

25-06-08 01:08:22 - Quote! - @stora
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Het mooie van een trein is dat als je zo n zeikerd tegenkom dat je door kan lopen naar een andere wagon.

Ik ga elke dag een stukje met de trein en pas zat er een oud vrouwtje , van den haag naar Amsterdam moest ze . En ze ging die mensen bellen waar ze heen ging. Zat ze keihard te zeggen , ik moet zachtjes praten he , want ik zit in de trein.:)
Het leuke was dat er achter haar jongens zaten en die antwoordde op elke vraag van haar die ze in de telefoon sprak. Was wel lachen ja.:P

25-06-08 15:26:49 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote Giovanni:
Kan je dit niet beter op je blog zetten Douwe? :)


ja maar het is wat me is overkomen

@stora haha :P

25-06-08 16:44:40 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Douwe, Gio heeft gelijk. Op deze manier verdwijnt je verhaal in korte tijd naar achterliggende pagina's. Zet je het in je weblog, dan is het langer te lezen voor mensen.
Bovendien zijn blogs juist om over o.a. dit soort gebeurtenissen te schrijven. :)

11-07-08 15:42:32 - Quote! - @Marabunta
Marabunta
Senior lid

WMRindex: 269
OTindex: 90
Wnplts: Velserbroe
whaha, hoe mooi is dat:P kom je ooit weer eens op WMR kom je tegen dat iemand in je woonplaats is geweest :P ( ja, ik woon in Velserbroek ) waarschijnlijk was de bus die je had de 73 ( als je me niet geloofd :P )

11-07-08 15:44:06 - Quote! - @Pablo
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Ja inderdaad waar is die "wat me is overkomen" board nou voor? :|
In principe kan alles wat je hier neer zet gewoon op je blog, tenzij je wilt dat anderen er met je over gaan discussiëren ofzo

11-07-08 20:42:14 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Toen we dit gemaakt hadden hadden we nog geen blogs.

Ik zal dit punt aankaarten bij de volgende staf vergadering. 8)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven