hr
jaargang -23 - laatste artikel 16-4 18:00 - 74405 artikelen - nu online 28 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

het ergste dat jou is overkomen

18-05-08 17:43:05 - Quote! - @ilonatomasowa
ilonatomasowa
Junior lid

WMRindex: 2
OTindex: 25
Wnplts: papendrech
wat is het ergste dat jou is overkomen,
ik heb bijvoorbeeld is gehad,dat ik zo naar een jongen zat te kijken,tijdens het fietsen,dat ik de paal niet zag*boem*

18-05-08 17:45:42 - Quote! - @Henise
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Ik vrees dat het nog niet over is. 8)

18-05-08 18:00:02 - Quote! - @ilonatomasowa
ilonatomasowa
Junior lid

WMRindex: 2
OTindex: 25
Wnplts: papendrech
het is de bedoeling te vertellen,wat het ergste voor jou was,maar grappig voor een ander..

29-05-08 20:17:17 - Quote! - @Ecosiste-M
Ecosiste-M
Senior lid

WMRindex: 207
OTindex: 13
Wnplts: blerick
S
mijn hond heeft een enorme kracht, en een bepaald moment ontsnapte ze uit haar kamer toen ik weg was, en ik kom thuis, en zij rent met ales wat ze in zich heeft, tegen mijn kruis aan 8O

geloof me, dat voel je _O_

11-07-08 10:41:50 - Quote! - @ChunkyXS
ChunkyXS
Senior lid

WMRindex: 371
OTindex: 121
Wnplts: Zeewolde
S
Een paar jaar geleden in Wenen hoorde ik een ambulance en ik wilde heel graag zien hoe die er uitzagen in Oostenrijk. Daardoor zag ik een lantaarnpaal niet... 8O De rest van de dag had ik een grote buil op de zijkant van mijn voorhoofd en een rode streep over mijn wang :$ (ging best hard). Mijn ouders en mijn broertje lachen nu nog als ze er aan denken.:P

19-08-08 19:49:36 - Quote! - @Shinki
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
ik zat eens een keer te bellen op de fiets en keek ik net naar links kwam de paal aan.
voorband was toch wel ff naar de klote

19-08-08 20:34:15 - Quote! - @Godfather71
Godfather71
Actief lid

WMRindex: 77
OTindex: 1
Wnplts: Maastricht
Nou, volgens mij hebben we hier een grote overeenkomst tussen fiets en paal. Een jaar of tig geleden, toen ik nog gamin was, fietste ik door het winkelcentrum en ja hoor. Aaan de andere kant van de winkels liep een bekende, dus ik zwaai en opeens die knal hè?!? Pfff, weet niet meer hoe ik ben thuisgekomen :nee, hehe. Ach ja, ben ik ook niet de enige, wat ik jarenlang dacht :ja


26-08-08 10:03:10 - Quote! - @Christiaan Murk
Christiaan Murk
Actief lid

WMRindex: 90
OTindex: 40
Wnplts: Amersfoort
S
Ik (eentje van het mannelijk geslacht) was een keer alleen thuis. De telefoon 'rinkelde'. Ik nam op.

Ik: *naam*
Andere persoon: "Spreek ik met mevrouw *achternaam*?"

Dat gebeurt echt elke keer! *( ;| (sword) :@ :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-: :-:

26-08-08 14:49:32 - Quote! - @Igor
Igor
Erelid


WMRindex: 724
OTindex: 2.483
S
Hahaha @Christiaan Murk :D ... doe iets aan spraaktraining. Wellicht heb je een hoge stem ;)

8) Ik was na een nacht stappen, mijn huis ingekropen en op mijn bed neergestort; volledig gekleed.

... wordt ik wakker, omdat ik mensen hoor praten : "Hij ligt gewoon te slapen ...", dus ik kijk op, kijk ik in het gezicht van twee agenten, die in mijn slaapkamer stonden. "Rot op ! Ik leg te slapen !", riep ik en ze liepen weer weg.

Wat bleek :D Ik had alle deuren, scheurdeuren, achterdeur, open laten staan en mijn buurman was bang voor een misdrijf :P Dus die belde de politie ;)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven