hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 32 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

verlamming

24-10-07 11:14:46 - Quote! - @jacodenni
jacodenni
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 1.868
ben toen ik 6 jaar was verlamt geweest het begon als een griepje een paar dagen later kon ik amper op mijn benen staan toen zijn we naar het ziekenhuis gegaan daar zeiden ze dat ik gulian barré had. ik moest medicijen krijgen anders kon alles verlamt raken langzaam aan maarja de verzekering ging raar doen uit eindelijk kreeg ik wel medicijen vergoed wouden de doctoren me nog eens een placebo geven. maarja wij gewoon zeggen dat we gewone medicijen wouden daar moesten ze gehoor aan geven medicijnen uit duitsland gehaald. duurde een paar dagen bijna mijn armen verlamt . langzaam aan herstelde ik. de herstel procedure duurdt gemmiddeld 5 jaar daarna is er geen herstel meer mogelijk. alles herstelde behalve mijn voeten daar kan ik minder mee dan een andere jongen draag speciale steunzolen. 2 jaar geleden ben ik daar aan geopereerd . niet helemaal weer goed maar alsnog beter dan ervoor. en nu ? gebeurt er niks meer de gymdocenten willen me nog geen eens een hoger cijver geven als ik het niet goed kan nee dan moet ik maar een extra opdracht doen :nee de hufters maar als je dislectie hebt mag er een punt bij bij engels ik vind dat zo arrogant.

24-10-07 12:24:07 - Quote! - @CordialDuckie
CordialDuckie
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 41
Wnplts: Den Haag
Is er geen stichting of rechtsorgaan waar je terecht kan om hulp in te roepen? Dat is vaak nog gratis ook.

24-10-07 13:01:48 - Quote! - @jacodenni
jacodenni
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 1.868
nee das ook nog lullig maar nu heb ik gellukig een andere gym docent die alleen beoordeeld op je inzet maar dat van di e extra opdracht was vorig jaar

24-10-07 13:06:10 - Quote! - @Henise
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Dat was idd met twee maten meten.
Niet eerlijk.
Gelukkig dat je er redelijk goed vanaf bent gekomen. 8)

24-10-07 13:37:26 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
dat is zwaaar arrogant ja!
jij kan er niks aan doen! en nu ook nog lagere cijfers vor krijgen :@
mijn handen jeuken...

24-10-07 14:16:30 - Quote! - @Wien
Wien
Erelid


WMRindex: 1.295
OTindex: 1.731
Sterkte jongen. Mijn schoonzus heeft deze ziekte gehad toen ze in de dertig was. Ze is nooit helemaal weer de oude geworden. Mijn tip: verspil geen energie door je kwaad te maken over dit soort dingen.

24-10-07 20:15:21 - Quote! - @stora
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Wow, heavy man, kan je nu alles zelfstandig of ben je nog wel gehandicapt.

24-10-07 22:00:21 - Quote! - @jacodenni
jacodenni
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 1.868
ik kan alles zelf standig maar 10 min lopen daarna moet ik even zitten(komt door zolen waar ik nog aan moet wennen waardoor ik pijn krijg) fietsen kan ik wel langer gelukkig anders kon ik niet naar andere dingen toe

24-10-07 22:49:10 - Quote! - @Redduggy
Redduggy
Erelid


WMRindex: 1.810
OTindex: 2.818
Sow very heavy. Gelukkig gaat het beter met je. En zoals Wien ook zegt, verspil niet teveel energie door je kwaad te maken. Helpt niks. Maar eigenlijk geld dat voor iedereen. Er zullen altijd sukkels bij blijven lopen die er niks van begrijpen. Links laten liggen en gewoon doen wat je wel kunt. Er zijn nog meer docenten en wat directeuren die je kunnen helpen mocht het te ver gaan.

01-11-07 19:42:07 - Quote! - @botte bijl
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
mooi dat je je zo goed kan redden. lullig van die gymleraar, maar probeer daar niet te bitter over te worden, daar heb je nl. alleen jezelf maar mee

01-11-07 20:39:40 - Quote! - @stora
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Jij hebt die punten niet eens nodig. Jij komt er wel, je bent echt een doorzetter. Kijk wat je al bereikt hebt en het zal steeds beter gaan.Ik heb er wel vertrouwen in:D

10-11-07 15:35:32 - Quote! - @maarty
maarty
Senior lid

WMRindex: 313
OTindex: 215
Wnplts: klein hutj
Schat ik vind het zoo kut voor je... K wou dak je kon helpen..
Als er iets is (dat het pijn doet ofzo) gewoon direct zegge..
Laat me die gymdocent maar niet tege kome...:@(6) niets tege dyslectie he :P

10-11-07 19:45:08 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Je kan ook aan de dokter of je speciaalist vragen voor een briefje. Waar in staat dat je niet met alles mee kan doen.En als je dan wijs ben leg je dat briefje eerst voor bij je directeur op school want daar moet die gymleraar toch zeker gehoor aan geven.:ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven