Vallen |
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
ik ben laatst met mijn neef in zijn tuin gaan bmxen en probeer ik een gap van 1 meter!  knal ik volle vaart tegen de schans. mieter over de kop dan schaaf mijn elleboog aan de plank. hoe had dit af kunnen lopen en was ik misschien stom dat ik dat deed? |
|
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@laatste vraag: uiteraard... |
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
......../| van deze kant? ......./.| ....../..| ...../...| ....+----+ .....|\of van deze? .....|.\ .....|..\ .....|...\ .....+----+ (je tanden hadden er makkelijk uit kunnen gaan bij situatie 1  ) |
|
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Ik had nog zo gezegd: voorzichtig. En ja ik weet het: er zit geen versnelling en zeker ook geen rem op?  |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
BMX is dat niet een fiets van 1980 - de voorloper van de dikke-buizen-dure-fiets. |
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
idd, stom.  |
|
|
Gleadar
Erelid
|
Quote Henise: Ik had nog zo gezegd: voorzichtig. En ja ik weet het: er zit geen versnelling en zeker ook geen rem op?  wel een rem. maar je had de val moeten zien. toen ik die op het mobiel van neef zag was alles weer goed  |
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Als ik er bij was geweest zou ik zijn flauwgevallen..  |
|
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Nou gelukkig heb je je filmpje/hoofd nog.  |
|
|
Gleadar
Erelid
|
voor hoe lang heb ik die nog?   oohja Puppel waarschijnlijk viel je dan flauw van het lachen het was erg komische  voo rde adndere  |
|
|
Gleadar
Erelid
|
Quote Giovanni: idd, stom.  ik stom? ik doe alleen maar een gap van 1 meter springen, is dat zo erg? ik leef (nog) |
|
|
Arianne Senior lid WMRindex: 214 OTindex: 11 Wnplts: Leeuwarden S |
@Gleadar: Heeft weinig zin om te bedenken wat er had kunnen gebeuren, aangezien dat zowat alle soorten letsel had kunnen zijn. Overigens had je precies hetzelfde kunnen gebeuren bij het vallen van een stoeprand. Je hebt 206 botten en ongeveer 226 spieren en zo'n 400 pezen die je allemaal had kunnen beschadigen. Dan heb ik het nog niet eens over de zenuwen, tanden en organen. |
|
|
Gleadar
Erelid
|
|
|
|