hr
jaargang -23 - laatste artikel 16-4 10:00 - 74401 artikelen - nu online 25 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Geloofwaardig?

03-08-07 01:20:28 - Quote! - @ae74mm
ae74mm
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 1
S
Vanavond zat ik even Hart van Nederland te kijken op Sbs 6 en wel naar de reportage over een vrachtwagenchauffeur die al 2 jaar onschuldig in een Franse cel zit vanwege smokkel van hash.
Laten ze van deze goede man een foto zien waarbij hij een enorme joint op de lippen heeft.
Ik dacht nog even "oké ongelukkig uitgekozen en misschien een peuk een beetje in een toeter gedraaid". Maar toen kwam foto nummer 2 van de goede man. Geen joint op de lippen maar poserend met als achtergrond een enorme muurschildering met een enorme wietplant erop, hahahahahahahhahahahaha!
Ja hoor, we geloven nu allemaal stellig dat deze man onschuldig is, deuh, hoe ontactisch kun je zijn.
Maar goed, bedankt Sbs6, ik heb er smakelijk om kunnen lachen!

03-08-07 01:56:19 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
De gevangenissen zitten vol met mensen die niets gedaan hebben (6).... volgens eigen zeggen dan :P
Nederlanders moeten eens leren dat andere landen niet zo tolerant zijn als het om drugs in welke vorm dan ook gaat.

03-08-07 08:59:43 - Quote! - @Dionos
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
De vraag is: hoe komen ze aan die fotos?? Van familie? van vrienden??
Want ze zullen niet zomaar verkrijgbaar zijn...

Dus eigenlijk is het aan de leverancier van die fotos om ff na te denken, want Hart van Nederland draait toch alleen maar om sensatie :P

03-08-07 09:13:09 - Quote! - @transportonline
transportonline
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 1
S
Beetje tunnelvisie die jullie hebben of niet dan?
Oké de foto's zijn misschien niet al te gelukkig gekozen maar ja dat is de media hè?! We weten al bijna niet beter maar niet elke jointrokende Nederlander is meteen een drugssmokkelaar, anders verdwijnen er eerdaags wel erg veel mensen de gevangenis in...kan nog druk worden daar.:ja

03-08-07 11:04:10 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote transportonline:
beter maar niet elke jointrokende Nederlander is meteen een drugssmokkelaar, anders verdwijnen er eerdaags wel erg veel mensen de gevangenis in...kan nog druk worden daar.:ja


Als je het over tunnelvisie hebt.... Hier in Nederland en sommige andere landen'mag' je dan een joint roken, als je dat in het buitenland doet dan ben je inderdaad een drugssmokkelaar (eigen gebruik? De rechterlijke macht ligt meteen in een lachstuip)... Zolang die domme Hollanders dat niet door hebben, zullen er nog vele gebruikers in buitenlandse cellen verblijven. Wat mij betreft: lekker laten zitten en vooral niets doen om ze er uit te krijgen :D
Als je in het buitenland bent, dan gelden er nu eenmaal andere wetten en daar zul je je aan moeten houden. En ook niet beginnen te janken als blijkt dat de straffen fors hoger zijn en de gevangenissen niet voldoen aan de eisen van een 3 sterrenhotel :P

03-08-07 12:55:30 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Lekker laten wegrotten daar :|

13-08-07 04:18:36 - Quote! - @Henise
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Er zit ook een 18-jarig meisje voor smokkel van drugs in een buitenlandse gevangenis.
Zij en haar familie werden bedreigd door twee loverboys en dus heeft ze onder grote druk gehandeld.
De twee loverboys zijn inmiddels in Nederland bij verstek veroordeeld, voor hun praktijken en nu maakt dat meisje ook meer kans op strafvermindering.
Het is niet allemaal zwart-wit.

13-08-07 08:32:52 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Maar het is ook niet altijd in kleur... Vaak heb je wel gewoon 'doe-het-zelvers' die dan opgepakt worden in landen als Engeland, Frankrijk, Amerika en landen als Thailand en China.... Als je in andere landen bent heb je je te houden aan de wetten die daar gelden.. En dan kun je wel gaan roepen van 'ja maar, ik wist het niet', dat is jammer dan, wet is wet.

En zo'n geval als een meisje dat onder dwang moet dealen is weer iets heel anders dan 'n ordinaire smokkelaar ;)

13-08-07 16:38:48 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Zijn zulke fotos echt
of gemaakt?

"En zo'n geval als een meisje dat onder dwang moet dealen is weer iets heel anders dan 'n ordinaire smokkelaar "
Wat moet ik me hier bij voorstellen...
een ordinaire dealer bestaat niet..
En een meisje onder dwang moet dealen..

Oh lief meisje.. met uitgehongert gezichtje.. (roodkapje onder invloed van de boze boze boze wolf)

14-08-07 03:10:29 - Quote! - @Henise
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Onderschat de invloed van loverboys niet.

14-08-07 14:06:54 - Quote! - @RonHunter
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Er is maar één oplossing tegen loverboys, als je er één vastzet doe het dan voor een jaar of 30 maar niet voor een paar jaar....:r

14-08-07 21:11:47 - Quote! - @tornadojump
tornadojump
Senior lid

WMRindex: 176
OTindex: 156
Wnplts: Arnhem
S
@RonHunte
daar ben ik het helemaal mee eens!, loverboys gwn minimal 30 jaar tot levenslang als die het lang heeft gedaan!

14-09-07 18:59:44 - Quote! - @stora
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Als je die rommel smokkelt dan moet je ook niet zeuren als je gepakt wordt.
Maar.... nog steeds zijn er mensen die ff een tas of zo meenemen voor een ander. Of bv met die 2 geestelijke gehandicapten die gebruikt zijn daarvoor. Je kan nooit zomaar zeggen , eigen schuld.

14-09-07 21:25:40 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote stora:
Als je die rommel smokkelt dan moet je ook niet zeuren als je gepakt wordt.
Maar.... nog steeds zijn er mensen die ff een tas of zo meenemen voor een ander. Of bv met die 2 geestelijke gehandicapten die gebruikt zijn daarvoor. Je kan nooit zomaar zeggen , eigen schuld.


ik ben ook een loverboy...
oh boy.. what a love..
oh no, its not a toy..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven