hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 12:00 - 74303 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Dief was niet snel genoeg

22-07-07 15:50:00 - Quote! - @4stroke_delight
4stroke_delight
Lid

WMRindex: 40
OTindex: 10
Wnplts: Everywhere
Zit ik net ( zondag 22 juli 15:30u ) lekker een bakje koffie te nuttigen, zie ik door de luxaflex heen een man onder het afdak naar mijn oldtimer kijken.
Ik denk zal het wel een mooi ding vinden, en laat hem verder kijken.
Even later zie ik hem uit het kastje wat daar staat ( zit al mijn gereedschap in wat ik bijna dagelijks nodig heb om te kunnen wegrijden/blijven rijden ) een Bahco en een kniptang pakken en weglopen.
Als het nou niet een echte Bahco was en een Knipex, had ik hier niet zo'n punt van gemaakt, maargoed, ik met de hond er achteraan (mechelaar) en roep tegen de man dat hij moet stilstaan en zijn zakken leeg moet halen.. WAT DOET DE M***OOL!?? Gaat wegrennen..
Nou ik haal op m'n blote voeten hooguit een magere 1,8 km/h dus na enig nadenken ( lees: direct ) de hond er op afgestuurd welke de meneer op hardhandige wijze tot stoppen bracht.
Meneer haalde na tussenkomst van mij tussen hem en hond, snel zijn zakken leeg en rende snel weg...
Ik verwacht geen aanklacht, meneer was zelf ook fout bezig, anders gooi ik het gewoon op dat hij mij bedreigde met de bahco, simpel :D

22-07-07 16:04:01 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Dan mag je idd wel uitkijken dat hij je niet aanklaagt. In Nederland heeft de crimineel meer rechten dan het slachtoffer.
Ik hoop dat je hond hem een flink stuk uit zijn reet gebeten heeft. De lutser. Hij moet met zijn poten van andermans spullen afblijven.

22-07-07 16:09:32 - Quote! - @4stroke_delight
4stroke_delight
Lid

WMRindex: 40
OTindex: 10
Wnplts: Everywhere
Quote Giovanni:
Dan mag je idd wel uitkijken dat hij je niet aanklaagt. In Nederland heeft de crimineel meer rechten dan het slachtoffer.
Ik hoop dat je hond hem een flink stuk uit zijn reet gebeten heeft. De lutser. Hij moet met zijn poten van andermans spullen afblijven.

Nee, z'n billetjes zijn ongeschonden gebleven, ( nooit geleerd met pakwerken :P ) de linkerarm echter.... hmm... ben wel blij dat meneer een leren jas aan had, evengoed zal hij de komende weken niet meer vrolijk kunnen zwaaien naar mede boeven ivm kneuzingen en blauwe plekken :)

22-07-07 16:17:34 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Mooi zo.#ok

29-08-07 00:43:19 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
uhm ik zou hetzelfde gedaan hebben maar als hij een aanklacht ingediend zou hebben en je hond had hem gebeten zou het erg slecht uit kunnen pakken voor je viervoeter :{

29-08-07 18:00:05 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Mechelse Tackle met K.O.NG-fu en Nin-JitZoekFunctie

29-08-07 18:01:49 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
de vertrouwde hond :D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven