hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 08:00 - 74418 artikelen - nu online 32 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Leer Van Mijn Faal...

26-05-11 11:24:15 - Quote! - @Stone-cold
Stone-cold
Erelid


WMRindex: 326
OTindex: 4.239
Ik heb dit idee van internet...
het gegeven is simpel, we hebben allemaal wel eens van die momentjes dat we een gigantische blunder maken, in dit topic kun je in de vorm van een tip of advies een van je blunders vertellen, zodat anderen ervan kunnen ""leren"...

laat mij maar beginnen:

Quote:
Als je eindexamen muziek hebt, check dan ruim van tevoren of de wekker van je mobiel wel uit staat... anders zal deze afgaan en 120 zal je mintuen lang boos aankijken terwijl jij aan de leraren uitlegd dat het een ongelukje was... #LVMF

26-05-11 13:07:55 - Quote! - @Hisoka
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
dat is toch best wel een beetje een win :P

26-05-11 17:40:39 - Quote! - @MIADIA
MIADIA
Oudgediende


WMRindex: 5.426
OTindex: 6.483
mijn faal wat dat betreft was nog veel erger!

ik pakte de verkeerde (langzame) boot (ben waddeneilander) op de maandagochtend van het examen nederlands op mn schooltje op het vaste land. was dus ipv mooi op tijd ruim te laat. had gelukkig wel kunnen bellen dat ik op de boot zat. eenmaal op school m'n weekendtas zomaar de gang in gesmeten (die vonden de concierges wel) en naar het lokaal gerend. moest van de surveillanten eerst een glaasje water voor ik het lokaal in mocht.

toen kwamen ze steeds vragen of ik evt extra tijd nodig had (neuh) en de examens er na werd me regelmatig gevraagd of ik nu geen extra stress had vanwege het examen nederlands en of ik alsnog extra tijd nodig had (neuh) :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven