IE7 |
Maarten Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 94 Wnplts: houten
|
Heb de beta van internet explorer geinstaleerd... NOOIT DOEN!!! wat een baggerzooi. als heel Vista zo wordt BAH. geef mij maar het oude vertrouwde. Pleuris MSN zoeken dat dr automatisch op gedouwd wordt   keiharde spam machine dat IE7!!:evil::evil::evil: |
|
Anacho
Erelid
 WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Kon je weten, Bill Gates straft onmiddelijk.  |
|
nietmeer
|
@Maarten, Internot Exploder?? Neem je toch lekker Firefox. |
|
|
ik weet het maar als ik daarmee aankom op mn werk wordt ik wel heel erg afgezeken heb namelijk lopen beweren dat Firefox een K*t programma is   haha ik weet dat het niet zo is hoor maar daar ging t even niet om  |
|
nielsano oud Forum Moderator WMRindex: 242 OTindex: 102 Wnplts: almere S |
Quote Maarten: ik weet het maar als ik daarmee aankom op mn werk wordt ik wel heel erg afgezeken heb namelijk lopen beweren dat Firefox een K*t programma is   haha ik weet dat het niet zo is hoor maar daar ging t even niet om  maak op je werk dan ook duidelijk dat het een goed programma is |
|
|
dat heb ik met mn grote waffel wel verprutst hoor  haha nee wordt zwijgzaam met de fouten van Bill leven  |
|
nietmeer
|
De ware wijsheid komt uit iemand die een fout kan toegeven. |
|
|
ja das het probleem  haha |
|
apie
winnaar PW 06
 WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
dus ik moet tegen mijn domme buurmeisje zeggen dat ze haar fouten moet toegeven en dat ze dan misschien slim wordt?
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
wijsheid hebben en slim zijn is wat anders b-boy |
|
nietmeer
|
Quote b-boy: dus ik moet tegen mijn domme buurmeisje zeggen dat ze haar fouten moet toegeven en dat ze dan misschien slim wordt? Tussen wijsheid en slimmigheid ligt een wereld van verschil. |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Firefox heeft enorme voordelen tegenover Internet Explorer, alleen in de tussentijd zitten de mensen van Microsoft ook niet stil.. Doordat IE standaart browser is op alle windows computers hebben ze al zown enorm marktaandeel, en met IE7 zal deze alleen maar groter worden. Niet alleen is IE7 stukken veiliger dan 6, ook is het mogelijk om tabs te gebruiken en nog vele andere dingen... Zo erg is IE7 dus niet, alleen de Beta versie bevat wel aardig wat fouten. Toch houd ik het lekker bij Firefox, snel, efficiënt, veilig en handig. |
|
mij
Erelid
 WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
en microsoft is wal zo slim zn eigenprogramma's door te laten linken naar zijn eigen programma's, neem nou msn, opent vensters altijd in internet explorer, tenminste bij mij wel, terwijl ik voor de rest ook firefox gebruik |
|
Mmore
Administrator
|
Oh, bij mij niet.. Vroeger wel maar na heel wat gerotzooi in de config bestanden heb ik dat kunnen wijzigen  Microsoft is ook wel zo slim om de beste optie's van de concurent te "jatten" en vervolgens in hun eigen browser te stoppen. |
|
tjapie Junior lid WMRindex: 4 OTindex: 3 S |
Quote Maarten: dat heb ik met mn grote waffel wel verprutst hoor  haha nee wordt zwijgzaam met de fouten van Bill leven  Dan kun je beter Opera downloaden. Da\'s ook een heerlijke browser, naar eigen zeggen de veiligste die er is. Ik werk er ook het liefst mee, ware het niet dat Firefox zoveel lekkere extensies heeft waarmee hetzelfde genot als bij Opera kan worden bereikt.  |
|
Mmore
Administrator
|
Ik heb het wel eens geprobeert (Opera) maar ergerde me kapot aan het feit dat je niet tab kon gebruiken en vervolgens enter om een formulier te submitten, bovendien beviel het wachtwoordontheidsysteem me totaal niet. |
|
bartman
Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
Quote Maarten: als heel Vista zo wordt het antwoord is... ja ik krijg BETA 2 niet eens geinstalleerd terwijl ik aan alle 'eisen' voldoe |
|
Dragnmn Senior lid WMRindex: 199 OTindex: 48
|
Ik zit nu te typen op Explorer, maar op mijn eigen computer (dit is een gedeelde laptop) heb ik Firefox. Firefox rules omdat alle virussen voor Internet Explorer ontworpen zijn, en vanwege het tab-systeem. |
|
apie
winnaar PW 06
wijs en slim zijn tog het zelfde
|
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
FireFox is ronduit ideaal! Opera is ook zeer goed, maar bied helaas geen ondersteuning voor plugins, en kan naar mijn weten ook slechter omgaan met frames. Internet Explorer 7 probeert enigsinds nog wat mee te pikken door tabbladen te integreren maar de browser is verre van handig/veilig... Mijn setup (in volgorde van meest gebruikt naar minste): FireFox 1.5.0.4 + NoScript + Adblock + Google ToolbarOpera 9Internet Explorer 7 + Google Toolbar |
|
apie
winnaar PW 06
fasterfox vind ik ook wel handig |
|
Anacho
Erelid
Dit is we een handige extensie, alle BB-Codes onder je rechtermuisknop |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
@Anacho: Nadat ik de extensie BBCode had gedownload, kreeg ik de melding dat hij niet mijn versie (FF 1.5.0.4) ondersteunde  |
|
Anacho
Erelid
Da's vreemd ik heb toch echt dezelfde, ik ga ff voor je zoeken, want ik denk dat ik een oplossing weet. |
|
Anacho
Erelid
|
|