hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 10 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 2 3 4 5 6 7 [8]

Wat is je grootse blunder ooit

13-02-07 12:20:32 - Quote! - @Blaffuh
Blaffuh
Lid

WMRindex: 27
OTindex: 2
Quote Diablo:
Mijn blunder bestaat uit de tijd dat ik nog getrouwd was, ik met mijn toenmalige vrouw ware aan het shoppen in de supermarkt. Toen ik haar kwijt was vond ik haar weer terug bij de vriesafdeling, al kijkend in de groote uitgestalde vrieskist. Ik liep op haar af en wilde haar late schrikken, met een grote zwaai belande mijn hand op der kont en kneep ik er in.
met een schrikkend gezicht keek er een "op mijn (ex)vrouw lijkend" meisje om... Ik kon alleen maar zeggen, sorry dacht dat je iemand anders was.. slik!!

gelukkig zei ze alleen maar.. ehh geef niet met een rood hoofd en bespaarde mij van een pijnlijke wang

toen ik het mijn (ex)vrouw het vertelde werd ik spontaal keihard uitgelachen in de supermarkt dor haar. ze zei:"dat je niks doorhad" al lachen.
ik kon niks ander verzinnen dan dat ik zei van"ja der kont voelde wel steviger aan .. dat wel" :ja

tja..


haha geweldig :P

13-02-07 17:27:38 - Quote! - @macfreak
macfreak
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 2.168
S
waha die is leuk Diablo!!!

13-02-07 19:18:53 - Quote! - @--Simone--
--Simone--
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 15
Wnplts: zwijndrech
S
heejj

ik had een vriend een bitchklap en z'n gezicht gegeven, omdattie irritant was en toen begon die gast opeens achter me aan te rennen.
ik dus wegrennen
alleen ,, ja ik ben neit zo snel dus hij begon als een gek op mn hoofd te slaan!
en heel de school (nou kee, de helft van de school) ging keihard juichen en gillen en klappen! en hij bleef maar doorgaan!
ik lag helemaal dubbel van het lachen omdat hij zo belachelijk sloeg maar ik werd zo ongeveer uitgelachen door wel iets van 300 mensen...

Moon

13-02-07 23:25:38 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Een beetje een rare actie.. But hey. You survived.

Ik reed laatst in een slakkengangetje richting een spoorweg overgang (naast een school). En toen gingen de slagbomen uiteraard omlaag. Toen ik dus stopte. Bleven mijn veters in de trappers vastzitten. En *poef* daar lag ik dan. Uitgelachen door 100 man ofzo :P

14-02-07 22:55:36 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Hey vorige keer viel je toch op een andere manier?

Mijn blunders... hmmm... Tis alweer een tijdje terug dus ik kan het nu wel opschrijven. Op kamp met school lagen we op twee verschillende zalen. Op een gegeven moment 's nachts kwamen er een paar meisjes langs bij ons, maar net toen kwamen de leraren langs. Dus één meisje ging bij mij onder de dekens liggen. Precies op dat moment moest ik een scheet laten en die leraar bleef zo lang staan dat ik het niet kon inhouden. Maar omdat ze anders ontdekt zou worden moest ze stil onder de dekens blijven liggen. Dus daar lag ze dan in de stank... zo ik schaamde me dood daarna man...

Verder heb ik meer dan genoeg blunders door drank, maar het voordeel daaraan is dat ik minstens de helft ook door de drank niet meer onthouden heb. Fiets kwijtraken. Op bushalte's wakkerworden 's morgens vroeg, kotsen in bed... zoenen met "minder leuke" meisjes... :( Gelukkig ben ik nog nooit in een wildvreemd bed wakkergeworden.

21-02-07 18:33:07 - Quote! - @--Simone--
--Simone--
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 15
Wnplts: zwijndrech
S
Quote Tovenaar:
Een beetje een rare actie.. But hey. You survived.


de jongen zelf gaf mij altijd heeel veel bitchklappen zonder dat ik iets trug kon doen:p tis mn vriend:p maar ach:p dus nu was payback time:) en hij stond er zo mooi voor:D

whahha:P

met veters tussen de trappers:P ik glijd soms van de trappers af:P doet zo'n kneiterpijn man...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 7 [8]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven