|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zo, morges Bernie, koffie of cognac? Jawel, ik was even bezig om je stadje te laten groeien  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
En ik ben er ook wel  edit: Geen van 2-en, kpuc  Ik heb momenteel een cafeine-vrij dieet en t is te vroeg voor alchol  Ik heb een fleske water  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
 er zijn mensen  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Goedemorgen  |
|
|
Uiteraard zijn er mensen  Zo'n 6 miljard, geloof ik  Morge teun  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
goedemorgen teun  @berniew:  6 miljard mensen  waarvan er wel 4 hier in het cafe zijn  |
|
|
@Steffie: het gaat niet on de kwantiteit, maar om de kwaliteit  En soms zijn beide hier ver te zoeken  |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
TeunSr
Erelid
|
Môge Steffie en Berniew Als de kwaliteit achterblijft, stokt de kwantiteit. Tenminste, dat zegt mijn baas altijd  |
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
Goeiemorgen allemaal  |
|
TeunSr
Erelid
|
Een betere versie dan dat kampvuurliedje, Kpuc  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Hier zit iets meer bite in, het verschil tussen een waterkip of een sappige T-bone  |
|
|
Goeiemorgen Bas @Teun: dat klinkt logisch  maar ik denk dat t hier niet op gaat  want met 2 mensen kan t hier gezelliger zijn, dan met 20 personen @Steffie: jij bent er  dat zegt toch iets over de kwaliteit  |
|
beetje wakker aan het worden? ik moet nog de hele dag.. loop nu al te knikkebollen en heb geen eten meegenomen : en mijn lunchkaart ook nog eens vergeten :'( @bernieuw Morgennnn! |
|
TeunSr
Erelid
|
Hebben het niet over de kwaliteit van mensen Steffie, maar over de kwaliteit van de conversaties. |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Quote berniew: @Steffie: jij bent er  dat zegt toch iets over de kwaliteit  Dat wilde ik even horen  Ja want als we met heel veel zijn dan is het ook echt NIET te volgen af en toe  |
|
|
@Bas: jij ook al vergeetachtig?  Ik ook al  Ik ben gewoon vergeten m'n haar te doen  in de auto vergeten t licht aan te doen  en ga zo maar door..... @Steffie: ik heb niet gezegd of t positief of negatief was   |
|
Kpuc Oudgediende
Ajj, dat wordt dus even niets over lekkere broodjes gezond en zo praten luitjes Teun, hier is ook nog een lekker stukje om even goed wakker van te worden  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Aaaaaaaaaa, ik kijk naar de klok en denk wanneer moet ik weg, uuuuuuuuuuuh rond 9 uur, hoe laat is het nu 8.12 En ik moet nog douchen enzo  dus dat ga ik nu even doen en dan kom ik straks weer terug  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
goeiemorgen   |
|
|
Hoorde ik een broodje gezond vallen??  Succes steffie  morge, andreesie  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hee berniew  |
|
Quote berniew: @Bas: jij ook al vergeetachtig?  Ik ook al  Ik ben gewoon vergeten m'n haar te doen  in de auto vergeten t licht aan te doen  en ga zo maar door..... echt wel bernieuw. Ik vergeet alles vandaag.... ik hoop dat ze niet te veel naar mn bureau komen vandaag  Dit is één van die dagen... |
|
Kpuc Oudgediende
Jep, maar als je liever een broodje HBS hebt, dat kan ook geregeld worden Andreesie, heb jij nog een bammetje over voor Basmuys? |
|