|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@redrook: zoals t hoort @Luna: ach, jij mag altijd zeggen hoor  en t hoeft nog niet eens ergens op te slaan ook  @manda: je bent zo oud als je je voelt / gedraagt  dus heb medelijden met mij  t noorden rules?  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Quote berniew: manda: je bent zo oud als je je voelt / gedraagt  dus heb medelijden met mij  t noorden rules?  Het noorden rules ja.  Principieel dan, want volgend jaar woon ik er niet meer.  Ik wil wel even ouder zijn.  En daarna weer de 17 year old me zijn.  |
|
|
Waar ga jij volgend jaar wonen en waarom?  Overloper  zomaar t noorden verlaten  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Mijn streven is om te gaan studeren in Utrecht.  In Groningen hebben ze veel te veel bèta studies.  |
|
|
Waarom Utrecht?  En wat voor studie?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Leuk, mijn groepspartner speelt Mijnenveger  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Waarom utrecht.. omdat dat een van de weinige opties is om Culturele Antropologie & niet westerse ontwikkelingssociologie, om het eens uitgebreid te zeggen. xD Het probleem is alleen dat het niet mag van het OG. xD @ Jannick, altijd leuk van die serieuze partners he.  |
|
|
@madarijntje: schaf t ouderlijk gezag af  zal toch ooit een x moeten  En als dit is wat jij wil en jou gelukkig maakt... @Jannick: waaaat?  egoistisch van hem!! laat m een groepsspelletje doen, zodat jij mee kunt doen  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Quote berniew: madarijntje: schaf t ouderlijk gezag af  zal toch ooit een x moeten  En als dit is wat jij wil en jou gelukkig maakt... Wanneer zij mij niet steunen, zowel geestelijk als financieel, ga ik niet in Utrecht komen.  maar okee. Ik liet mijn humeur niet verpesten vandaag.  En mama is weer terug dus ik ga even naar de bieb ofzo. Ciao everyone!   |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
|
Nahja, overal is wel een oplossing voor  Veel plezier vandaag nog  en hopelijk blijft je humeur goed @Delenn: ja, op msn  Rent-a-plant  |
|
Delenn
Oudgediende
rent a plant? |
|
|
Ja.. die reden net weg.. Ik denk dat zij planten verhuren  En hoe zou ik dat toch ooit kunnen denken  Ben ik zo geniaal?  |
|
Delenn
Oudgediende
blijkbaar   heb jij ff geluk  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmmm, das wel grappig...rent-a-man  |
|
|
@Delenn: dank je  ja, ik ben heel gelukkig  whahaha @Luna: heet dat niet een gigolo?  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, maar rent-a-man klinkt weer anders  Gigolo klinkt zo plat  |
|
|
Misschien hebben ze een catalogus  En ja, gigolo klinkt idd platter...  |
|
Jannick
Oudgediende