|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Ja de eerste keer hadden we echt, van oke  maar nu is het gewoon normaal, je moet het toch op een of andere manier leren  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Nja, je hebt gelijk  Maar goed, t zijn wel mensen waar je de hele dag bij in de klas zit |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja maar dat merk je toch niet echt, je zit toch met 300 mensen in 1 collegezaal  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
en toen was het stil  Ben je zo hard aan het werk berniew   |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hoi stef  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
 er zijn nog andere mensen  Oke wil je weten van lieskanaal, dat leg ik mrogen wel uit, ik moet mijnhanden erbij gebruiken  |
|
Delenn
Oudgediende
wist bernie toch al dat we elkaar moeten onderzoeken  heb ik hem heel lang geleden al uitgelegd  hij let niet op  ok over lieskanaal   leuke OT stef  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
O he zie ik nu pas @Delenn, heb je casus al gezien? |
|
|
was ik weer  missed me? ik was stiekem aan t eten gegaan @Delenn: je vertelt zo enorm veel  als ik 10% daarvan onthou, dan kun je daar nog een boek meevullen  Dus ik kan niet alles onthouden  maar wat ik onthou is wel meer dan 10%  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@berniew: he je moet selectief dingen vergeten die niet belangrijk zijn, dat zij je gisteren  |
|
|
@Steffie: maar delenn geeft me een information overload  zoveel als zij verteld  btw.. werkte t?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
|
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Zo, eten voor de hond is klaar en ik vond nog een pak koopmans : mix voor pizza  Dus pizza zit ook in de oven  |
|
|
Wat heb je voor je hond gekookt?  En wat voor pizza?  |
|
Delenn
Oudgediende
o nou was ik weer weg  ff mails beantwoorden en versturen enzo  naar enge belangrijke mensen  |
|
Luna
Moderator
Nou, ik heb eindelijk die kip uitelkaar gehaald en hij mag alleen nog rijst  Ik flans dus eerst die bodem in elkaar en toen ging ik pas kijken wat er nog lag  Maar ik vond nog blikje tonijn, geen ananas jammergenoeg  en op andere helft zit pepercervelaat..oke, of dat lekker is weet ik niet  En gelukkig hadden we nog kaas  |
|
Delenn
Oudgediende
nou  verstuurd  klinkt spannend luna  |
|
|
@Luna: mag je hond alleen nog maar rijst?  hmm.. lust ie dat wel? en de pizza is dus een van-alles-nog-wat-pizza: the luna special @Delenn: nog steeds dingen aan t regelen? dat schiet ook niet op zeg  |
|
Delenn
Oudgediende
nou zeg!  pas dag 2 van regelen hoor bernie! En gister kon ik niet verder want mn commissie reageerde niet op mn mails maar vanmorgen wel dus toen kon ik weer mailen en de professoren hadden ook teruggemaild dus jee  nu hopen op het laatste antwoord en daar verder mee gaan, das het enige wat ík nog moet regelen. Nu de andere mensen nog  |
|
Luna
Moderator
Hij mag rijst, kip en vis en heel veel groenten dus valt wel mee,hoor. Binnenkort mag hij ook weer brokken  Pizza ruikt al lekker  |
|
Delenn
Oudgediende
wat is het vandaag? Dinsdag? yes  ik ben goeeeed  we moesten casus maken en ik had zowat letterlijk het antwoord wat nu als goede antwoord op blackboard staat  |
|
|
@Delenn: ja, het is dinsdag  en sorry hoor  de tweede dag pas  en ik maar denken dat je er al tijden mee bezig was @Luna: ow.. dat valt nog wel mee. Maar t klinkt wel erg "gezond"  En dank je dat je ons alleen een stukje pizza aanbiedt   |
|
Delenn
Oudgediende
@Bernie; 3/4 jaar zijn we bezig maar ik had dus alles al 3/4 jaar geleden geregeld  alleen de rest niet dus gister kreeg ik dat te horen en ben ik begonnen met extra dingen regelen  |
|
|
Hmm..oke  Maar je moet niet al hun werk doen hoor  Je mag hun best streng toespreken, zodat zij ook wat doen  en jeej.. ik ben weer eens met alleen maar dames in t cafe  en deze x is 1 daarvan zelfs een modje  |
|