|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
bernieuw niet al te lang.. en die conditie is bij andere spieren. als je Bodycombat vol kunt houden een uur lang betekend dat niet dat je snel kunt renne, en dat lang kunt volhouden.. daarom ga ik ook wat vaker fietsen binnenkort. en vanmiddag oppassen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
kpuc: kan t bezorgt worden? @Arya: achso... Ik snap t  Bodycombat zei je?  Is dat nodig voor tijdens t oppassen?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Koekje?  |
|
Arya Oudgediende
|
bernieuw bodycombat is gewoon vet  en ze hebben wel een boksbal bij de buren..  |
|
|
|
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
 Hectisch hier op het werk joh! echt niet normaal.. dus sorry als ik stukkies mis  |
|
|
@Bas: nog niet eens in slaap gevallen? |
|
Quote berniew: @Bas: nog niet eens in slaap gevallen? tegenovergestelde O_O Hell is losgebroken hier hahaha!  |
|
|
ben je  al tegengekomen dan?  |
|
Arya Oudgediende
|
heey Basmuys!  Bernieuw nee.. gewoon een fitness workout gebaseerd op schoppen en slaan  |
|
Quote berniew: ben je  al tegengekomen dan?  in zekere zin wel  hahahaha... Projectmanager  Aaaarrrghhh! hij doet zijn Werk niet en dan ben ik de sjaak |
|
|
*duikt achter de bar weg, ver buiten t bereik van arya* ah, oke  Maar dat kan wel handig zijn als zelfverdediging  |
|
Arya Oudgediende
|
geef hem dan een schop Bas! |
|
Quote Arya: heey Basmuys!  Bernieuw nee.. gewoon een fitness workout gebaseerd op schoppen en slaan    Heay aryaaa!!  Goeiemorgen |
|
Arya Oudgediende
|
heay Basmuys  bernieuw das wel waar.. vooral de jump-kick is leuk  |
|
Quote Arya: geef hem dan een schop Bas! Ghehehe  het liefst zou ik hem aan zijn stropdassie ophangen  Quote Arya: heay Basmuys  Alles goed? |
|
Arya Oudgediende
|
@basmuys mag ik helpen alsjebliieeft? ik heb nog een boksbal nodig om op te oefenen... |
|
|
@Arya: ik verwacht ooit een demonstratie  |
|
Jannick
Oudgediende
LOL  Ik blaas naar degene achter me.. Hij wilt mijn pet afpakken. Ik pak 'm vast en ik leg 'm op tafel. Ik zeg tegen Ivan (klasgenoot, surinamer, rasta-achtig haar en een NY petje) of we zullen ruilen  |
|
|
Jannick; mooiboy |
|
Quote Arya: basmuys mag ik helpen alsjebliieeft? ik heb nog een boksbal nodig om op te oefenen... Zullen we hem ophangen aan zijn dassie hier? dan geef jij hem een paar knallen Heb ik hier te maken met een pro-bokser? offeuh heb jij ook zo'n dag dat je je lekker wil afreageren |
|
Arya Oudgediende
|
bernieuw ben jij dan vrijwilliger, of toch maar in de lucht? @Jannickik hou niet van NY petjes  |
|
|
@Arya: ik wil best vrijwilliger zijn, maar ik blijf niet stil staan  ik verdedig me wel  |
|
Arya Oudgediende
|
bernieuw ik wil wel een stilstaande vrijwilliger hebben he  basmuys uuhm... denk dat laatste  misschien dat ik ooit nog wel beter word in schoppen en slaan  |
|
Jannick
Oudgediende
@Arya, ik ook niet  Mooiboy  |
|