|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Goeiemorgen allen  en uTorrent?  ieuw  edit: doei andreesie  en delenn: paint staat er standaard op  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik moest alles opschrijven Bernie, ook de standaard dingen want ik krijg waarschijnlijk niet echt een standaard computer  vandaar  hoi btw   hoi Stef   Stef mn boekenkast is overvol  ik heb ook een blogje gemaakt  |
|
|
@Delenn: ik zou het heel knap vinden als je een computer zou krijgen zonder paint  maar eens ff denken hoor wat jij vergeten bent... een virusscanner  edit: winamp op muziek af te spelen, speelt stabieler en sneller en makkelijker dan mediaplayer een add-block programma anti-spyware programma's pff.. meer akn ik er niet bedenken  |
|
Delenn
Oudgediende
stef heb jij ook ZO1 2 en 3 gemaakt? 4 ben ik nog niet aan begonnen. Ik blijk geen schriften meer te hebben  dus denk dat ik zo maar ff langs het dorp fiets  edit: die voegde ik net toe aan mn lijstje great minds think alike;) en winzip/winrar is nu ook toegevoegd  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Ik ben gister met ZO 1 begonnen en toen weggegaan en toen was mijn oma er dus nog niet verdergegaan. Misschien vanmiddag, nu geen zin  *gaat snel kijken of ze leeg collegeblok heeft* Gewoon nieuwe boekenkast kopen  EDIT: Nog 2 lege collegeblokken  |
|
|
@Delenn: jij bent geniaal  en owje, winrar  helemaal vergeten @Steffie: et tu?  ga jij me ook inhalen met je OT?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Nee denk het niet, want kan nou natuurlijk niet meer hele dagen hier zijn, moet nou weer hard leren   |
|
Delenn
Oudgediende
bernie dank u dank u  stef; mag ik lenen  krijg je wel ooit 1 terug  edit: ben zo terug, ff comp opnieuw opstarten, daar blijftie maar om vragen dus  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
he delenn, ik zie wel dat ZO2 en 3 niet lang zijn, alleen veel leren, vooral die anatomieZO en die 3e Zo moeten we die teksten alleen nog doen, doe ik straks wel in metro  EDIT: @Delenn, ja hoor, dacht wel dat je het zou vragen  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
|
@Steffie: jeej, neem je delenn mee  dan is er weer een kans voor mij @Delenn: je zei net "great minds think alike" (of sloeg dat niet op mij?  ) en ik zei dat je geniaal was  dus dat impliceert..... ?  edit: ow crap.. het is donderdag  jullie gaan me straks verlaten  |
|
nietmeer
|
Ik log maar snel weer uit  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@berniew, volgens mij bedoelde ze jou  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
|
2 dubbelposts achter elkaar, steffie  foei ;p ah, dus ik heb ook een great mind?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Nou, ik ben aan het kloten met IE8 en dat is ineens lachen om die nietmeers te zien  |
|
|
umm.. kpuc.. ligt t aan de vroege morgen of aan mij, maar ik snap je niet  en geen IE8 gebruiken joh  gewoon opera |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Mensen wat is dit voor vaagheid :
Nu online -- Ikke, Yann, Migi, Henze, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, berniew, dendrobatus, Kpuc, Renshetmens, Arya, delenn, SteffieKooij, gwcbakker, Masumi, starmosas en nog 209 anderen. |
|
Kpuc Oudgediende
 Ik lig dubbel  |
|
|
hmm.... das wel grappig  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Nu online -- Henze, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, nietmeer, berniew, dendrobatus, Kpuc, Renshetmens, Arya, delenn, SteffieKooij, gwcbakker, Masumi, starmosas, Jura6, Speeder en nog 209 anderen. klopt dit wel?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
ik sta erbij dus   |
|
Kpuc Oudgediende
Zo, even een printscreen voor het nageslacht bewaard  |
|
Arya Oudgediende