|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
|
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
nou zeg, m'n computer weigert de "Quote deze reactie".. grum |
|
nietmeer
|
*Bind PV samen met ouders achter de trein naar Utrecht, en dan achter de bus naar Oorsprongpark* |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
@Loek, ik kan al helemaal niet quoten met deze proxy  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Pablo: @Loek, ik kan al helemaal niet quoten met deze proxy  nu werkt hij wel weer  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
@jolien, duurde bij mij ook een week voor ik erachter was  Die humor daar in het noorden stelt niet veel voor  (behalve die van Muad misschien  ) |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
@LoekWaarvoor staat dat daar eigenlijk? ik heb daar al vaak op geklikt maar dat doet niets... bij mij... |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
muad zit niet in het noordne, toch?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
*breekt los en bepaalt eigen tempo*  (ja, dat is een hint) |
|
|
@TraevelAls je het zelf zegt  (jullie zijn trouwens het noorden hé...) (!! MERK OP er staat geen vraagteken achter DUS het is een opmerking en GEEN vraag ik ben dus niet alweer dom  ) |
|
Caster Oudgediende
|
*Tadadaam* PV?  |
|
nietmeer
|
Goh... iemand vind dat ik humor heb @Andreesie: Ik woon boven de grote rivieren, en voor die lui daar onder, is dat "het noorden"... |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Muaddhib: Goh... iemand vind dat ik humor heb  zolang je zelf maar niet de enige bent  |
|
Caster Oudgediende
|
Humor is leuk  Vooral foute humor  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
@ Traevel, PV bedacht het en dat is echt geen noorderling hoor.  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ muad, nu niet te veel feest daarover gaan vieren hè  maar zuidelijker dan de nederlandse zuiderburen moet je ook niet komen.. daar valt ook weinig te lachen |
|
|
Alex Agnew humor   Nederland, Drug en hoeren... eeuwig zalig!  (niet persoonlijk bedoelt hé en als je hem niet snapt kijk es op beelden mijn filmpje daar gaat et over  ) |
|
nietmeer
|
@Loek: mja... maar dan heb je het over Walen... die hebben geen humor nee.. (ik versta ze toch amperan, dus dan is het moeilijk om de humor te begrijpen  ) Engelse humor is nog altijd meesterlijk |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@muad: vandaar, ik woon ook beneden de rivieren, en vind dat het noorden alleen friesland en groningen is  en het noorden van drente, maar daar blijft eht wel bij  |
|
Caster Oudgediende
|
Mr. Bean humor   |
|
|
Ik weet het! Ik weet het! Achmed the dead terrorist   Niet te kloppen!  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Caster: Mr. Bean humor   Steeds dezelfde man, hetzelfde grapje, alleen een andere achtergrondkleur  |
|
nietmeer
|
@Andreesie: Culemborg e.o. was het toch?Ow nee... Veldhoven... of is dat omgeving Culemborg? |
|
|
Kent iemand hem?? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ muad, idd, engelse humor is meesterlijk zoooo droog, @ jolien, da's van Jeff Dunham, moet je ook ff Peanut van hem kijken, die is ook mooi, of eigenlijk elke die hij heeft  |
|