|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Puck: dat is gewoon om te testen, als ze dan volgende keer zegt dat je een toets krijgt leert niemand en dan is er opeens wel een toets  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
|
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Ik heb 2 jaar Spaans gehad Puck!  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Puck: hoeft niet hoor  , maar anders weet je het straks niet en heb je een 4 ofzo. Ik kon geen spaans kiezen, maar vind het wel een leuke taal  |
|
Puck Oudgediende
|
MC, dan ben je het wel weer zo ongeveer vergeten  español en holandés is met een kleine letter enzo, en tú of yo zit in het werkwoord  Steffie, nou, zomercursus in Spanje  Leer je veel van lijkt me  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
nou ik spreek beetje spaans al (al die jaren spanje als zomerbestemming) maar niet echt tijd om het heel goed te leren. Ze begrijpen me toch wel in het beetje spaans dat ik nu spreek, dus het komt wel goed  |
|
Puck Oudgediende
|
Maar jij leert vast niet van die nutteloze woorden als advocatenkantoor of wat een Mayagna-indiaan is  Dat soort onzin moet ik dus wel weten  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja dat is wel zo, maar dat had ik ook met Frans vroeger, altijd nutteloze woorden leren, maar een gesprek voeren kon je niet, want normale woorden leer je nooit  |
|
Puck Oudgediende
|
Echt he  Het eerste wat ik zeg als ik in Spanje kom is; BUREAUSTOEL!  Echt zo stom  Noujaaaa, beter dan Duits  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
ja Duits vind ik ook echt stom Hoe kan het dat wij wel duits begrijpen aangezien het echt superveel op nederlands lijkt, maar dat die duitsers al dom en moeilijk kijken als je hoi zegt op zijn hollands  |
|
Puck Oudgediende
|
Je echt he  Wij zijn gewoon veel slimmer  Laatst was er zo'n Duitser echt vet boos omdat mijn Duits niet helemaal geweldig wsa toen ik hem de weg uitlegde, nou zeg lullo, ik wil het ook wel in het Nederlands doen  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
Puck Oudgediende
|
Luna, ik ga maar even snel weg voordat ik ga slaan  Het is dat ik verplicht naast Engels nog een andere buitenlandse taal moet hebben, maar anders..  Ik ga eten  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Puck. Je kan Tu voor het werkwoord zetten om nadruk te geven  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote M-Cyclone: @ Puck. Je kan Tu voor het werkwoord zetten om nadruk te geven  Komma  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Ik ga eten!  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
stil hier? |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Arya en Jersan paraat!  |
|
Delenn
Oudgediende
hoi arya en Jersan   gezellig daar? |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
owjaa... heey Arya en Jersan  beetje vergeten te zeggen   |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Is wel erg rustig terwijl zij er zijn  |
|
Arya Oudgediende
|
jaah het is goed hier  we hebben net gegeten, en volgens mij heb ik t best goed klaargemaakt  |
|
Delenn
Oudgediende
ik=arya nu dan? hoi pablo en judy   |
|
Arya Oudgediende
|
ik is arya die tikt, Jersan zit naast me  |
|