|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: kennelijk in american tabledance bars  *verbergt paaldanspaal achter de toonbank weer omdat er toch niet gedanst gaat worden  * |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
@Delenn ja dat ken ik...  tis intriest dat ze van ons doodbrave studenten verwachten zoiets in ons hoofd te krijgen @Bernie, duts toch maar zoals ik al zei voor een lapdance ben ik wel te vinden  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@jolien; en dan ook nog in zo'n korte tijd en dan is de krebcyclus ook nog maar een klein deel van de leerstof en alle leraren verwachten dat je hún stuk leerstof perfect kent! schande!  |
|
|
@jolien: een lapdance is iets anders dan een paaldans  @Allen: is het erg dat ik nog nooit van een krebcyclus gehoord heb of moet ik mij gelukkig prijzen?  |
|
Delenn
Oudgediende
prijs je maar gelukkig  het is totaal niet interessant  (ook wel citroenzuurcyclus genoemd, ken je die?) |
|
nietmeer
|
Krebscyclus of citroenzuurcyclus. Een kringloop van stofwisselingsprocessen, waarbij voedingsstoffen, zoals koolhydraten, eiwitten en vetten worden afgebroken, tot uiteindelijk koolstofdioxide ontstaat. Hierbij komt energie vrij en ontstaan ook stoffen die door het lichaam worden gebruikt om nieuw celmateriaal aan te maken. Gevonden op http://www.periodieksysteem.com/glos_nl. |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
|
|
Delenn
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
 Heya all!  |
|
nietmeer
|
Lang leve google hoor! Ik had ook nog nooit van krebscyclus gehoord!!! |
|
|
Nopes, ik heb ook nog nooit van de citroenzuurcyclus gehoord  Maar ik zal me dan maar gelukkig prijzen  Ignorance is bliss  |
|
|
@Delenn helemaal waar! zoveel leerstof al die jaren lang en dat moet allemaal in dat kleine hoofd van ons kunnen  hoewel ik eerlijk moet toegeven dat het langzaam allemaal weer wegsijpelt ook, wat weet ik nou nog waar de kaukasus ligt... @Bernie tis inderdaad iets ander, maar tis even leuk als niet, leuker...  niet? @BadVibes ja zoiets maar wat wij moeten kennen is zo'n 5paginas langer met alle details bij iedere stap en wel alles...  stef dat is weer iets anders, dat interesseert me dan weer wel  geen meiose is geen kindjes hé  |
|
|
@Bernie De citroenzuurcyclus is een andere naam voor krebcyclus hé omdat het citroenzuur is die wordt omgezet  Zal er niet op ingaan daarvoor is het te saai en kijk es NOG een vrouw  oeps  dubbelpost  dacht dat jullie rapper waren   |
|
Delenn
Oudgediende
@jolien; inderdaad. Mn hoofd zit af en toe echt vol ofzo   En hoe snel ik weer dingen vergeet  als je heel ff had gewacht jolien  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
@jolien, ja maar dit moeten wij nu leren |
|
Delenn
Oudgediende
lol klikklikklik ik heb nu al 22 celletjes 'while waiting'  |
|
|
@jolien: umm... tsja... ik heb nog nooit een echte paaldans-iets gezien dus ik weet niet of dat minder leuk is dan een lapdance Ik zaje maar op je woord vertrouwen @Delenn: vergeet jij dingen?  Owjee  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn, je kan allang op enter drukken  |
|
Delenn
Oudgediende
ik vond het klikken te leuk stef  ik vind het een raar spel  |
|
|
stef succes ermee  Als je iets niet snapt we zijn er voor je hé  vraag maar raak @Berniehet leuke aan een lapdance is dat het persoonlijker is (de persoon zit dan ook op je schoot hé) een paaldans is afstandelijker jij mag in dat geval gewoon kijken en genieten... |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Haha ik ben al klaar, echt grappig al die volwassen mensen die dit moeten doen  |
|
|
@Steffie: je moet een spelletje spelen om het te leren?  (helaas kan ik het spel hier niet laden om het zelf te zien  ) @jolien: Ja, dat begrijp ik.. dat een lapdance persoonlijker is  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
|
@Delenn:  dat heb je nog snel gedaan  gisteren ben je er mee begonnen toch? |
|