|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Nee berniew trouwt toch iedereen? Volgens mij ben ik getrouwd door berniew Ik weet het eigenlijk niet meer  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Zou wel kunnen Steffie, ik weet alleen nog dat ik Puck en M-Cyclone getrouwd heb  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik ben getrouwd door Berniew  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
o dan ik ook delenn en ik hadden dezelfde trouwdag  |
|
nietmeer
|
Steffie met Jaco??  alleen uitgehuwelijkt of ook echt WMR-getrouwd? @jolien t bijzonder is dat t alleen op WMR geldt  en voor welke teksten wil jij zorgen  |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
@Jannick Heb ik nou iets ongemakkelijk naar boven gebracht dan? och twas zo'n schattige foto! |
|
Delenn
Oudgediende
je wilde zelf toch ook Stef?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
we zijn WMR getrouwd hoor  Ja ik wilde wel hoor, maar het was toch door iemand besloten ofzo dat we gingen trouwen. Vind ik een soort van uitgehuwelijkt, aangezien anderen besloten dat jaco en ik maar moesten trouwen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ehm..Ik zwijg...  |
|
|
jersan wel de teksten die moeten voorgedragen worden om iedereen aan het huilen te maken omdat een huwelijk toch zo mooi is enzo of doen jullie dat niet? |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
hoi  ben er voor zolang ik het niet vergeet  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Jolien, dat kan wel, als er nog wat te trouwen viel  En hoi Arya   *houdt zich in*  |
|
Jannick
Oudgediende
Oke, hoi Arya  |
|
Delenn
Oudgediende
arya  @jolien; schrijf ze maar (niet té lang  ) en dan naar berniew mailen zodat hij ze kan gebruiken voor het volgende huwelijk  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
|
|
|
@JannickNou niet verlegen worden hé daar hebben we allemaal niets aan  weet je wat? we praten gewoon over iets anders  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: je wilde zelf toch ook Stef?   dat is te hopen @Steffie aha  waren Arya en ik zeker, ik weet nog wel dat Arya en ik een avond goed bezig waren met huwelijken regelen @jolien aha  bij Arya en mij is dat anders niet gebeurd  wij waren bij elkaar, zij ging zitten en ik vroeg haar, en toen waren we getrouwd  zonder gedoe ofzo  er was zelfs niemand bij  aha daar is ze net   hoi Arya   |
|
Jannick
Oudgediende
Is goed Jolien  |
|
|
|
|
Delenn
Oudgediende
leuk  pietje plat in een doosje van knuffels  |
|
|
@Aryahé zeg is dat niet een of andere vrouw uit een stripreeks??? Een hele knappe blondine  Mooie strips overigens |
|
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
@jolien: Arya en ik hebben een beetje de gewoonte om elkaar een soort van plat te knuffelen, zegmaar  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
ja arya en PV hebben soms niet helemaal door dat we daar speciaal een ander topic voor hebben   |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Dat hebben we heel goed door, maar waarom zouden we daar naartoe verhuizen als hier knuffelen minstens net zo gezellig is?  Die knuffelstichting is er ook niet voor niks  |
|