|
nietmeer
|
wavoorwavoorwavoorwavoor? |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik wil het derde boek  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@jersan; bedankt dat je me eraan herinnert @Arya; mijn schoolweken lopen van donderdag tot woensdag ipv van maandag tot vrijdag  |
|
Arya Oudgediende
|
eh de huh?  |
|
Delenn
Oudgediende
dat dacht ik ook toen ik het hoorde Arya  heeeel apart dan heb ik dus donderdag, vrijdag les, dan opeens weekend, dan maandig dinsdag woensdag weer en dan begint mn volgende week direct de dag erna zonder weekend  Heeft iets te maken met tekort aan collegezalen ofzo  |
|
nietmeer
|
@Arya ik las t  heeft die vriendin het? @Delenn asje  wat een vage weken  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: dat dacht ik ook toen ik het hoorde Arya  heeeel apart dan heb ik dus donderdag, vrijdag les, dan opeens weekend, dan maandig dinsdag woensdag weer en dan begint mn volgende week direct de dag erna zonder weekend  Heeft iets te maken met tekort aan collegezalen ofzo  kunnen ze het niet gewoon in 1 week proppen ofzo  ff lekker verschuiven? raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar |
|
Arya Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Arya Oudgediende
|
Jersan ik ga daar waarschijnlijk donderdag of vrijdag heen, t is in utrecht  |
|
Delenn
Oudgediende
jersan en arya; niet echt zinvol nee en het is al heel veel jaar zo dat de 3ejaars zo'n rare week hebben dus denk niet dat ze het gaan veranderen  maar goed, niks aan te doen. ik ga ervandoor. laatste werkdag  doei en misschien tot vanavond    |
|
nietmeer
|
|
|
Arya Oudgediende
|
Doei Delenn!    jersan wat is er mis met utrecht? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
GOedemorgen, ik ga me maar snel aankleden  Om 10 uur de trein naar Deventer, moet naar school. Belangrijke toets waar ik een 7 voor moet halen en ik heb daar in totaal 3 kansen voor, vandaag de eerste.. Haal ik hem niet in 3 keer mag ik mijn opleiding niet afmaken  En dan heb ik nog 2 van die toetsen waar hetzelfde voor geld  Maar haal ik vandaag wel hogen dan een 7 heb ik de komende 10 weken 1,5 uur per week minder les  |
|
Arya Oudgediende
|
halloo thee!  |
|
nietmeer
|
|
|
Arya Oudgediende
|
inderdaad  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ajuutjes, ik ben ook foetsie  |
|
nietmeer
|
doei Kpuc  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Succes Kpuc en ik hoor 't wel   |
|
Arya Oudgediende
|
doei Kpucjes  |
|
Arya Oudgediende
|
ik ga eventjes qat eten nuttigen  |
|
nietmeer
|
eetse Arya  weet niet of ik er zo nog ben, misschien dat ik dan Age of Empires 3 speel  |
|
Arya Oudgediende
|
hallo weer  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
morgge  |
|