|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hebben we hier nou een horoscoop? Moet niet veel gekker worden  |
|
nietmeer
|
inderdaad  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Nee, ik leid uit je geboortedatum en tijd een rijzend teken, je ascendant, en daaruit kan ik je karakter bepalen, en ik vind het verbluffend. |
|
nietmeer
|
klopt het ook dan? |
|
Jannick
Oudgediende
Nou, ik weet niet hoelaat ik geboren ben. Ik ben op 27 januari 1992 geboren. En ik ben egoïstisch, wanhopig en opdringerig. Om hoelaat ben ik geboren?  Hoop dat het ook zo werkt  |
|
Kameleon Oudgediende
Over het algemeen wel ja. Soms niet, dan klopt de geboortetijd niet. Quote Jannick: Nou, ik weet niet hoelaat ik geboren ben. Ik ben op 27 januari 1992 geboren. En ik ben egoïstisch, wanhopig en opdringerig. Om hoelaat ben ik geboren?  Hoop dat het ook zo werkt  Niet helemaal, in jouw geval gebruik ik dan middernacht, dat is de tijd dat het meeste word gebruikt |
|
nietmeer
|
@Jannick je hebt geluk Zuwe is online, zij weet t vast wel  |
|
nietmeer
|
Quote JohannBehrens: Over het algemeen wel ja. Soms niet, dan klopt de geboortetijd niet. het is dus niet allemaal onzin  |
|
Jannick
Oudgediende
Ze weet ook niet hoelaat ik geboren ben, staat in de geboorteakte (ofzoiets) maar ik weet niet waar die is  En ze vragen tocfh nooit naar de tijd  |
|
Kameleon Oudgediende
Nou ik nu wel dus... |
|
nietmeer
|
ze weet niet hoelaat?  hoe kan dat? |
|
Kameleon Oudgediende
Eigenlijk niet mogelijk om jouw karakter te bepalen, zonder geboortetijd, maar over het algemeen kan het op middernacht ook wel. |
|
Kameleon Oudgediende
Onbekend Onbekend Geboren op 27-01-1992 om 12:00 Ascendant: Tweeling Sterrenbeeld: Waterman Kijk hieronder wat jouw ascendant is en lees wat dit over jou zegt.
Met een tweelingenascendant ben je altijd in voor een grapje. Je kunt wel heel serieus zijn, maar in eerste instantie relativeer je alles en verwacht het minst erge. Je hebt iets met woorden en taal. Met het grootste gemak vind je nieuwe woorden uit en voegt die sans gene toe aan je woordenschat. Jouw benadering van de wereld is vooral mentaal. Zolang iets logisch lijkt of klinkt, kun jij er prima mee overweg. Hele emotionele zaken maken je nerveus, omdat je niet weet hoe je ermee om moet gaan en wel aanvoelt dat grapjes niet gepast zijn. Toch is dat niet altijd waar, een geintje kan lucht geven en mensen laten ademen, waardoor de sfeer meer ontspannen wordt. Je verveelt je vrij snel, want als anderen nog bij A bezig zijn, ben jij alweer verder naar B. Verdiepen is niet je sterkste kant, verbreden wel. Je weet van heel veel onderwerpen iets af, maar niet het fijne. Met andere mensen maak je graag plezier. Ken je iemand niet? Geen probleem, je stapt er makkelijk op af en maakt contact. Je kent dan ook heel veel mensen, hebt een groot sociaal netwerk. Met een tweelingenascendant heb je een scherpe geest, er ontgaat jou weinig en je bent dan ook van alles en iedereen op de hoogte. Het lijkt wel alsof de nieuwste, smeuïge roddels jou als eerste bereiken. Pikant nieuws kun je nu eenmaal moeilijk voor je houden. Humor is één van je sterke kanten. Jij bent degene met de leuke verhalen waar iedereen om moet lachen op een feestje. Je hebt een behoorlijk repertoire aan moppen in je achterzak.
Niet alles is precies vanwege de geboorttetijd. Als er iets incorrect is kan het vervangen worden door andere interesses of spullen ofzo. |
|
Jannick
Oudgediende
Jersan, na 16 jaar kan ieder mens ook wel iets kwijt zijn, zelfs van zijn eigen kind, ik neem 't haar niet kwalijk, ik denk dat ik de tijd van mijn kind ook niet kan onthouden  Het is ergens in de nacht geweest.. Maar ja, ik heb niet op de klok gekeken toen want ik had het druk met huilen  |
|
nietmeer
|
Johann verkeerde topic?  |
|
nietmeer
|
@Jannick ow  kon jij nog niet klokkijken toen  mijn moeder wist het nog wel, op de minuut precies  niet dat ze het meemaakte  ze was verdoofd  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Jersan, Jannick was niet in het topic horoscopen dus zet ik het in allebei. |
|
Jannick
Oudgediende
Whaha, dat slaat dus totaal NIET op mij.. Of tenminste, meer dan 50 procent niet  En middernacht is bij mij nog altijd 00:00 uur, niet 12:00  |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
@ Jannick, soms doe ik middernacht of 12:00 aangezien er precies 12 uur tussenzit en dus 12 ascendanten dus het maakt niet uit. en de ascendanten zijn de sterrenbeelden (12 stuks) |
|
Jannick
Oudgediende
Oh, oke..  |
|
nietmeer
|
ik moet eten, lasagna  doei almaal  |
|
Jannick
Oudgediende