|
nietmeer
|
Quote Pluppel: M-Cyclone; ik heb waarschijnlijk dyslexie, maar dan voor cijfers  *schept op*  Frans, Engels en Nederlands wel altijd een 7 of 8  dat heet discalculie  |
|
1lisa1 Lid WMRindex: 0 OTindex: 81 Wnplts: c`burg
|
ik moet bijna gaan
|
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Had dan meteen gezegd dat je kleurenblind bent.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik moet gaan  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik weet dat dat zo heet, maar uit de ervaring is gebleken dat verder niemand weet wat het betekent. Zodoende  |
|
nietmeer
|
Quote M-Cyclone: Had dan meteen gezegd dat je kleurenblind bent.  maar een klein beetje  vooral bij oranje en paars  verder is het goed  |
|
nietmeer
|
laters LQ  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Quote Jersan: Quote M-Cyclone: Had dan meteen gezegd dat je kleurenblind bent.  maar een klein beetje  vooral bij oranje en paars  verder is het goed  Hup Holland Hup!  |
|
|
nou ik weet nog niet waar ik goed in ben weet het na de vakantie wel voor het eerst naar de middelbaare school  veel huiswerk en zo snik snotter   |
|
nietmeer
|
Quote M-Cyclone: Quote Jersan: Quote M-Cyclone: Had dan meteen gezegd dat je kleurenblind bent.  maar een klein beetje  vooral bij oranje en paars  verder is het goed  Hup Holland Hup!  weg oranje weg  wat niks zegt over NL  |
|
Pluppel
Oudgediende
Quote Little Queen: Ik moet gaan  Jippie  Eeh, doei  |
|
|
maar ik meot nou echt gaan DOEGGGGG |
|
nietmeer
|
Quote 1lisa1: nou ik weet nog niet waar ik goed in ben weet het na de vakantie wel voor het eerst naar de middelbaare school  veel huiswerk en zo snik snotter   je overleeft het wel  doei Lisa  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik ga eten  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Pluppel, wie weet dat nou niet  Jersan, okeee  McDuff haalt die twee kleuren altijd door elkaar, dat is echt dom  'kijk die oranje tas' 'savannah.. eh.. dat is paars' 'oja'  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik ga eten  |
|
nietmeer
|
Quote 1lisa1: nou ik weet nog niet waar ik goed in ben weet het na de vakantie wel voor het eerst naar de middelbaare school  veel huiswerk en zo snik snotter   dat is altijd ff wennen  hopelijk krijg je een leuke klas;) eet ze delenn  |
|
Pluppel
Oudgediende
Volgens mij weet Màxima het niet  |
|
nietmeer
|
eetse Delenn  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Doei Lisa en Delenn!  |
|
nietmeer
|
Quote Puck: Jersan, okeee  McDuff haalt die twee kleuren altijd door elkaar, dat is echt dom  'kijk die oranje tas' 'savannah.. eh.. dat is paars' 'oja'  wie weet is ie ook wel een beetje kleurenblind  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Man ze zeggen allemaal dat de 5de het moeilijkste is! Ik ben bang!  |
|
nietmeer
|
Quote M-Cyclone: Man ze zeggen allemaal dat de 5de het moeilijkste is! Ik ben bang!  wacht maar tot de 6e  of heb je die niet op het gymnasium  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Jersan, vrouwen zijn toch zo goed als nooit kleurenblind  En ze weet het wel! Want soms dan denkt ze heel lang na en dan zegt ze het wel goed  |
|
Pluppel
Oudgediende
Puck, wat krijg je als je roze met bruin mengt?  牛飲馬食  |
|