|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
TG  Wiskunde is leuheuk  tenminste B1  waarmee ik geslaagd ben  |
|
nietmeer
|
wiskunde is niet leuk  ben er ernstig slecht in  talen zijn veel nuttiger  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Geestje, wiskunde is wel leuk  Tenminste 3vwo nog wel  Dit jaar is het saai  (ik heb natuurlijk al wel 1 week les gehad  ) LQ, goedzo meisje  En het is echt leuk he  (stiekem toch wel een beetje saai als je alles herhaalt, maartoch  ) Geestje, wiskunde is de taal van de wetenschap ofzo  |
|
nietmeer
|
wiskunde is alleen leuk om te klooien zoals wij vaak deden in onze wisk klas  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Lalala.. Ik ben een geest  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Talen zijn pas kwalitatief uitermate teleurstellend  ik ben alleen enigzins goed in Nederlands en in Duits (gewoon uitspreken  ) |
|
Puck Oudgediende
|
LQ, nee Duits is pas kut  Alle talen eigenlijk  Nederlands en Engels inbegrepen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
LALA>. Ik ga mijn kamer verder opruimen  Doei   |
|
nietmeer
|
talen zijn makkelijk  ik ben met een acht voor duits geslaagd op het examen. en dat zonder er iets voor te doen  laters jannick  |
|
Puck Oudgediende
|
Geestje, ik zeg ook niet dat ze moeilijk zijn  Ze zijn gewoon .. iets minder prettig  Natuurkunde enzo dat snap je of dat snap je niet, maar talen moet je woordjes leren en grammatica uit je hoofd leren, bleh  Doei Jannick  |
|
nietmeer
|
doei Jannick, ruimze  talen zijn erg  al die woorden leren... wiskunde enzo is tenminste in NL  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ben poepie slecht in engels  |
|
Puck Oudgediende
|
LQ, ik geloof er niks van  WIj moeten dit jaar 2 boeken lezen en dan van eentje een boekverslag maken en van de andere een boekbespreking (allemaal in het Engels natuurlijk  ) En ook nog 4x een soort van mondeling dit jaar  En dan nog een echt mondeling  En nog gewoon allemaal proefwerken  Ze denken dat we niks te doen hebben  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Puck, wajoo zeg  Ik had voor m''n mondeling een 5,3 afgelopen jaar  en voor m'n CE een poepielaag cijfer |
|
Puck Oudgediende
|
En de rest durf je niet te vertellen omdat dat veel te hoog is  Maar we moeten vet veel doen he, als zielige vierdeklassertjes  |
|
nietmeer
|
ik had voor Duits op mn examen een 7  voor Engels een 6  en voor NL en 8  met die 6 voor Engels ben ik al heel blij  |
|
Puck Oudgediende
|
Jersan, en Frans?  |
|
nietmeer
|
Frans had ik niet  die 3 waren alle talen die ze op mijn school gaven toen  vanaf dit jaar is er dan ook Frans  maar meer niet |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik voor Duits een 7, bijna een 8  Nederlands een 7 en voor engels een 5  |
|
Puck Oudgediende
|
LQ, maar je bent geslaahaaaaagd  Jersan, geen Frans!  Op wat voor school zat jij  |
|
nietmeer
|
ik had voor NL een zes  voor engels een zeven en voor duits een acht  |
|
nietmeer
|
Puck op VMBO-TL  |
|
nietmeer
|
@the-ghost, beter in buitenlands dan in NL??   |
|
nietmeer
|
ja, apart he?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jersan, dat wil niet zeggen dat zijn NL slecht is ofzo.. 't kan ook aan 't onderwerp liggen van je examen.. als je heel slecht ben in tekstverklaren ben je echt de pineut  |
|