|
nietmeer
|
Quote Andreesie: oh  hehe  de layout aanpassen is heel simpel, je moet bij de instellingen van je toetsenbord kijken (zal effe kijken waar die is), en dan de taal zweeds selecteren, en dan heb je die drie letters op de goeie plek  maar dat zie je dan niet op het toetsenbord zelf  nee inderdaad  en dat moet ik even hebben;) ze zijn ook niet zo duur hoor  en ik heb 2 toetsen borden..een nederlandse en een zweedse  das voor mij wel makkelijker..;) toch bedankt  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ok  ps: ik kan de instellingen niet vinden  maar goed  |
|
nietmeer
|
maaar dan moet ik nog hopen dat ie het gewoon doet  want ik heb een aangepaste versie van windows xp,en een vriend van ons die hier woont,had ook een ander toetsenbord voor zijn laptop gekocht maar die deed het niet want hij kon um niet configureren ofzo iets ingewikkelds...  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
wat voor aangepast? gekraakt of kleiner gemaakt?  |
|
nietmeer
|
kleiner gemaakt;) nee niet een gekraakte das altijd zon gedoe met updaten enzo  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
als een goeie gekraakte heb is het geen gedoe met updaten  WMP11 staat nu ook op de gekraakte versie  en updates doen het gewoon geod  maar goed, dan is het inderdaad een probleem, waarschijnlijk kan hij em dan niet configureren als de keyboard gedeelte er uit is gehaald  |
|
nietmeer
|
inderdaad;) daar was ik dus al bang voor... mmm andere oplossing gebruiken want de hele tijd met dat speciale tekens ouwehoeren heb ik ook geen zin in....zou mijn computer guru uit nederland maar weer es ff aan zijn haar trekken en zeggen dat ie het ff moet gaan fixen...  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
of gewoon een volledige xp krijgen  of is je laptop daar niet goed genoeg voor? |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: of gewoon een volledige xp krijgen  of is je laptop daar niet goed genoeg voor? hahaha jawel hoor  maar zo heb ik meer ruimte...heb een 70 gb harde schijf..das niet zoveel  en bij een voledige xp zit er teveel rotzooi op wat ik toch niet gebruik;) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
heb een 4 gig harde schijf  maar goed, als ik een 70 gig had zou ik gewoon een volledige installatie doen, stuk makkelijker  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: heb een 4 gig harde schijf  maar goed, als ik een 70 gig had zou ik gewoon een volledige installatie doen, stuk makkelijker  mm okej...zal maar es gaan kijken  moet als ik in nl ben toch weer dat ding laten na kijen. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ze hebben tegenwoordig trouwens laptops met 4 gig werkgeheugen, das net zo groot als mijn hardeschijf  en mijn laptop is 2 of 3 maanden oud  nee minder  gewoon 2  maar geod, ik ga maar iets nuttigsdoen, moet nog spatborden op een fiets zetten  |
|
nietmeer
|
okej  doe dat  mijn laptop is denk ik 1,5 jaar oud ofzo en heb 1024 mb werk geheugen maar dat is minder op de een of andere manier  ingewikkelde rot aparaten  succes met je spat borden!!! |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
4 gig is toch veel te veel?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
EEYYY PW wat voor taart is het?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Een gesloten appel-bramentaart.  |
|
nietmeer
|
ah klinkt goed  ik heb een stukje home made bosbessen taart en bosbesjes uit ons eigen bos  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Volgend jaar de tuin afmaken.  Dan kan ik over 4 jaar volop bramen en dergelijk gaan oogsten.   Tenminste als de vogels me niet voor zijn. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoi  |
|
nietmeer
|
naja ga eerst maar zorgen dat je je groente kan oogsten...hej Jannick  |
|
Jannick
Oudgediende