|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
oke  *vertelt niks*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Dat is K***e Jersan.  |
|
nietmeer
|
dank je LQ  PW zeker  grrr stomme scheiding, ik was net zo vrolijk vanavond  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Inderdaad, mijn ouders zijn ook gescheiden, maar dan toen ik 6/7 was  En ik weet hoe klote het is, dus veel succes Jersan, ik hoop dat het je lukt om het een beetje te verwerken. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik kan erover meepraten.  Ik was 16 |
|
Kameleon Oudgediende
Oh, das ook klote ja, maar PW, ik denk dat jij het nu volledig hebt verwerkt net als ik. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Nee, nog steeds niet JB. |
|
nietmeer
|
da's k*t  verwerken... ik durf er nog niet eens over te denken  ik weet t nog geeneens 2 weken  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
jersan   hopelijk hoef ik het niet mee te maken  |
|
nietmeer
|
ik hoop t voor je Andreesie  |
|
Kameleon Oudgediende
ik heb het goed kunnen verwerken voor iemand van 14 jaar. Dus PW, wat heb je dan niet kunnen verwerken, als je het wil zeggen. Ik heb wel een paar tips voor je Jersan,
1. Je moet het accepteren, uiteindelijk zal dat een deel uitmaken van de verwerking.
2. Laat het je niet nachten wakker liggen, hou het op de mooie dingen van het leven.
3. Als je met iemand erover wil praten, praat dan met iemand die je vertrouwt, zoals misschien iemand op WMR, of je vader of moeder.
4. Ik ben hier als je me nodig hebt. |
|
nietmeer
|
1 ik hoop dat ik t accepteer, nu nog zeker niet 2 doe ik toch al niet, komt door mn slaaptekort, is t toch nog ergens goed voor  3 zal ik zeker doen  zoals nu  4 dank je wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Wat ik niet heb kunnen verwerken is dat mijn hele toekomst verpest was. |
|
Kameleon Oudgediende
Jersan, je hoeft me, als je wilt, niet te bedanken, dat vind ik mijn verplichting. Ik weet hoe kut het is, en daarom zal ik iemand met een scheiding willen helpen, ook omdat ik Kreeft ben, en dat betekent, dat ik zorgzaam ben.
@ PW, waarom was je voor jouw gevoel je toekomst verpest? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@PW: de tumor? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nee, de echtscheiding van mijn ouders.  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
PW: oke.. waardoor dan precies? @Enkie: wou ik ook vragen, heb ik toch maar niet gedaan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Als mijn ouders nooit gescheiden waren geweest had ik een heel andere opleiding gevolgd. |
|
Kameleon Oudgediende
Ja, aangezien ik altijd horoscopen krijg die uitkomen en waarom zou ik er niet in geloven, een malloot leest en geloof horoscopen, dus?
Andreesie, het is een interesse en ik heb zoals ik al zei, de juiste horoscopen altijd, en mijn omschrijving van het sterrenbeeld Kreeft klopt precies. |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: @Johann, je gelooft in horoscoop?  is dat vreemd dan?  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Jersan: Quote Enkie: @Johann, je gelooft in horoscoop?  is dat vreemd dan?  Vroeg ik mij ook af  Maar het maakt niet uit, Enkie en Andreesie zullen ook wel iets doen of lezen dat ik denk doe jij dat of lees jij dat? |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik had gewoon nog nooit iemand ontmoet die er serieus in gelooft  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Enkie: ik dus ook niet  maar goed, ieder zijn ding, ik geloof in God en sommige mensen verklaren me ook voor gek  |
|