|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Enkie, nja ik zeg altijd zou hoor  boeit mij dat wat  als ik 't uitspreek hoor je ook weinig verschil tussen zal en zou  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
'middag oh leerplichtigen  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Nee maar het komt steeds weer zo raar over  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Middag oh NIET  leerplichtige  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Enkie, jij bent gewoon een Nederlands Nerd  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Enkie: Nee Andreesie, bij VWO natuurlijk. Als de mensen van VWO op HAVO-niveau leren, zakken ze voor het examen  ohzo  nee, wij havo'ers doen het op de VWO  3 vond ik eigenlijk het moeilijkst door frans en duits, maar 4 heb ik toch meer moeten doen  maar ik ben ook gewoon een Nask-nerd  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
@ Traevel, ha-ha. Het is idd zal, zou klinkt zoo.. apart.  Dat weet ik zelfs als groningse.  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik ben ook niet leerplichtig meer hoor  Maarja  LQ, wel kijken  |
|
Ikea Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 27 Wnplts: Ikea S |
Enkie, mocht je nog interesse hebben in die DVD, je kunt hem op internet gratis kijken..  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Ikea, welke dvd  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Andrees in de 3de hebben ze me bijna naar het VMBO gestuurd.. |
|
Waar we het vorig jaar over hadden. Waar je het met je ouders over zou hebben  |
|
Kameleon Oudgediende
Niet kijken, blijf op WMR!!   |
|
Enkie
Oudgediende
|
Waarom heb jij twee accounts Pluppel, dat mag niet  |
|
Ik zag het toevallig op internet staan, was op zoek naar een tekenfilm van Cartoon Network  |
|
Kameleon Oudgediende
@ LQ waarom dat dan  ? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Little Queen: Andrees in de 3de hebben ze me bijna naar het VMBO gestuurd.. zonde  en dan moet je 3 vmbo ipv 4 doen wat je mag niet in examen stromen he? @Enkie: waar staat dat  |
|
Waar staat dat, Enkie?  Zijn vast meer leden met 2 accounts, hoor   |
|
Kameleon Oudgediende
Andreesie, wat is de wereld soms oneerlijk  En dat lijkt mij logisch hoor, Ikea en Andreesie. |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Enkie: Ik ben ook niet leerplichtig meer hoor  Maarja  Vakkenvullen is ook zo rottig hè  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Johann: nou, op een ander forum stond het heel duidelijk dat het niet mocht, maar hier is alleen mijn dubbele acocunt verwijderd voor verwarring  en een vraagje: in de fag staat dit: Vraag: Ik wil mijn naam of emailadres veranderen, hoe moet dat? met het antwoord in het klein, waarom is dat?  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Traevel, dat ten eerste  En ten tweede wil ik naar de Universitaire pabo en dat kan anders niet  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
JB, omdat ik gewoon in de tweede periode te slechte cijfers had om over te gaan, en toen wou ik ook nog eens een profiel gaan doen die ze me al helemaal af hadden geraden, ik wou NG doen omdat ik slecht was in Aardrijkskunde en Geschiedenis, en met die andere vakken kreeg ik bijles.. nja aan het einde van het jaar had ik ineens wel goede cijfers.. en toen mocht ik gelukkig wel over.. echt no way dat ik naar het VMBO ging.. als je dan weer terug naar HAVO wil heb je maar een half vakkenpakket  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Traevel: Quote Enkie: Ik ben ook niet leerplichtig meer hoor  Maarja  Vakkenvullen is ook zo rottig hè  fietsenmaken is leuker  |
|
Kameleon Oudgediende
geen idee, ik lees nooit de kleine lettertjes   |
|