|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Pindakaas?  |
|
nietmeer
|
Lust het allemaal, maar of ik de combinatie nou wat vind..  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Da's waar.. Oh, nieuw café?  Volgens mij heb ik café 36 amper meegemaakt  |
|
nietmeer
|
Ik maak weinig café's mee  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik zit de laatste tijd bijna nooit meer in het café.. De gezelligheid van vroeger is weg  |
|
nietmeer
|
Ik zou zeggen, maak het er weer gezellig  ! |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ladies and gentleman, we anounce that we are currently in DEFCON2, I repeat, DEFCON2. A pietjevlip has been sighted at WMR/cd-V. Please stay seated until the pilot turns of the "fasten seatbelt sign" Haal niet in, blijf rechts rijden en probeer de pietjevlip met spamsignalen te waarschuwen. Als de pietjevlip komt, plat op de grond gaan liggen en wachten tot de firewall komt. Als er geen hulp komt... sterkte. |
|
Stefsel
Oudgediende
|
wanneer was vroeger?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
defcon, uit welke film komt dat  |
|
Jannick
Oudgediende
Kan niet YFke, de mensen van vroeger zijn er nu niet  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Oh Steffie is inmiddels ook komen binnenstormen   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Jannick: Ik zit de laatste tijd bijna nooit meer in het café.. De gezelligheid van vroeger is weg  Tja, allemaal nieuwe mensen.. Nieuwe connecties en blablabla.. Ik vind het ook wel jammer.. Vroeger was het idd leuker  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja ik ben er ook  Even tijdens de lunch (normaal netjes brood, maar vandaag doe ik eens gek, een patatje met een broodje kroket  ) |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote SteffieKooij: defcon, uit welke film komt dat  DEFCON (DEFense CONdition) staat voor de gereedheid (alertheid) van 't leger |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Steffie en Dreamer  Klopt Dreamer.. Maar ja, doe je niks tegen..  |
|
nietmeer
|
@Jannick, ikke toch  , ofben ik van een latere vroeger?  Kweet niet wanneer je bedoelt..  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nee idd.. Gewoon het beste ervan maken  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Quote Pablo: Quote SteffieKooij: defcon, uit welke film komt dat  DEFCON (DEFense CONdition) staat voor de gereedheid (alertheid) van 't leger Ja maar ik heb pas een film gezien waarin ze ook DEFCON gingen roepen en nou wil ik me graag herinneren welke dat was, maar ik heb zoveel films gezien in mijn leven dat ik het even niet meer weet  |
|
nietmeer
|
Bwaa, moet weer gaan  Zo fysio  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Er zijn tig films waar ze dat wel eens gezegt hebben dus ik weet niet bepaald welke je bedoelt  |
|
Jannick
Oudgediende
@Yfke, je bent van het latere vroeger.  Maar niet echt een stam gast ofzo  Maar wel gezellig  Net als blusgast, blaman, en nog wat van die andere mensen  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Steffie: het is een term die eigenlijk in elke VS-oriented thriller wel voor moet komen... voor de duidelijkheid: DEFCON6 = Relaxen DEFCON1 = Waarom zijn die raketten nog niet onderweg? @Jannick: ik weet dat wij nieuwen het allemaal niet goed doen en hier zorgen voor een grafstemming, maar denk je echt dat je de sfeer positief beinvloedt door er telkens over te zeuren hoe slecht en ongezellig wij zijn?  |
|
nietmeer
|
Ik ben gezellig  Dan ga ik nu gezellig naar de fysio  Wens me sterkte  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Nou ja, ik zal hem vast ooit nog een keer zien, aangezien alles toch herhaald wordt.  In die film hadden ze veel stress met defcon 1  |
|