|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Maandag naar school  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@gothic,heb wel meer boeken denk ik, maar daar krijg ik dan kopietjes van de leraar voor  Hihi  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Jersan: @Andreesie maar ze hebben wel tijd nodig om te kunnen rijden  maar mijn muis was geen schoolding  |
|
nietmeer
|
Quote Cleopatra: En ik moet nog wat geschiedenis huiswerk maken  voor 15. ---- wacht  ik heb om kwart over 3 een belafspraak met de psych... dank je Cleopatra nu weet ik 't weer xD succes ermee  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Alsjeblieft Jersan XD Ben nu de heletijd het filmpje aan het kijken/luisteren.  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Pluppel: Maandag naar school  school? wat is dat? |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: Quote Jersan: @Andreesie maar ze hebben wel tijd nodig om te kunnen rijden  maar mijn muis was geen schoolding  wat heeft dat ermee te maken  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb ff nageteld, 22 boeken en 10 van die soort werkboeken  |
|
nietmeer
|
Quote Cleopatra: Alsjeblieft Jersan XD Ben nu de heletijd het filmpje aan het kijken/luisteren.  filmpje  filmpje  ik luister Nick en Simon  LQ wat weinig werkboeken  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
My-Angel, van mn eerste en tweede jaar bij elkaar heb ik 30 boeken en 40 readers. Dit jaar gelukkig niks nodig. Scheelt heel veel  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@gothic, geloof ik  ben blij dat ik veel praktijk-les krijg, scheeld enorm veel in de boeken  |
|
gothic Erelid
|
Een jaar stage doen wil ook wel eens helpen  |
|
Zwelgje Erelid
ben al lang blij dat ik niet meer met schoolboeken hoef te zeulen.... maar had de vakanties wel graag gehouden.... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hoop niet dat ik al teveel boeken mee moet slepen naar school, daar heb ik echt geen zin in  |
|
Zwelgje Erelid
kan ik me voorstellen LQ |
|
gothic Erelid
|
Gitte, die twee vakanties per jaar zouden toch wel moeten lukken  |
|
nietmeer
|
Quote Gitte: ben al lang blij dat ik niet meer met schoolboeken hoef te zeulen.... maar had de vakanties wel graag gehouden.... de herfst-, kerst-, krokus-, mei-, zomer- en voorjaarsvakantie en de rest wil ik ook graag houden als ik ga werken  |
|
Zwelgje Erelid
@gothic: krijg maar 3 weken per jaar.... de rest moet ik gebruiken voor tandarts e.d. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jersan, moet je leraar worden  |
|
Zwelgje Erelid
@LQ: dat is niet voor iedereen weggelegd... zoals voor mij.... |
|
nietmeer
|
LQ liever niet  ik neem gewoon een weinig-uren-contract en werk dan zoveel over dat ik genoeg vakanties heb  veel makkelijker  |
|
gothic Erelid
|
Jersan, jij hebt echt veel vakantie |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Het is best leuk om af en toe een mailtje te krijgen dat je niet verwacht  |
|
nietmeer
|
Gothic ik heb al 2 maanden vakantie  (zat in t noorden met de vakanties) en nu vakantie tot ik ga werken  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Tante Dieuwertje  |
|