|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
zullen we allebei gewoon doen. het moet toch gebeuren en ik weet het anders ook niet  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
moerasplanten, oh dan heb ik misschien ook wel té veel water gegeven...  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik stuur het wel op   |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 Johann ... je hebt gewoon je "vleesetende" plant vermoord  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
oke ik ga ook doen  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote delenn: ik stuur het wel op   Quote SteffieKooij: zullen we allebei gewoon doen. het moet toch gebeuren en ik weet het anders ook niet  Wat is er dan, wat opsturen? |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Igor:  Johann ... je hebt gewoon je plant vermoord  Sorry Vleesetende Plant   |
|
Stefsel
Oudgediende
|
opletten dat we de goede naar de goede opsturen  |
|
Kameleon Oudgediende
Vertel me nou eens wat opsturen? |
|
Igor Erelid
@Johann ...  Het is reeds gecorrigeerd  |
|
Delenn
Oudgediende
aaaaaa ik heb de ene nu ingeleverd, nu de ander nog  (JB wordt langzaam gek  ) |
|
Kameleon Oudgediende
Egt zeker wel dat ik gek word, ik ga dood van de nieuwsgierigheid.... Quote JohannBehrens: Quote Igor:  Johann ... je hebt gewoon je plant vermoord  Sorry Vleesetende Plant   Wilde jij mij opsluiten misschien?  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Igor: @Johann ...  Het is reeds gecorrigeerd  Dank je wel, ook dode planten (vleesetende planten) mogen wel respect   |
|
Delenn
Oudgediende
@stef; MPO lukt niet  hij zegt Unknown column 'sid' in 'where clause', Invalid query: select antwoord from mpo_casus where (sid=306665 and casus=1 and product=2) |
|
Stefsel
Oudgediende
|
MPO doet het niet bij mij  hij zegt onderaan de gegevens als ik bevestig kies: Unknown column 'sid' in 'where clause', Invalid query: select antwoord from mpo_casus where (sid=306690 and casus=1 and product=2) echt irritant, waarom kan ik niet uploaden  |
|
Igor Erelid
 " Jonge man opgepakt wegens moord op vleesetende plant !" Van onze correspondent'Zojuist is het bericht vrijgegeven dat een SWAT-team ene J.B. heeft gearresteerd in verband met de aangifte van de moord op een vleesetende plant. Met vol ornaat trad het SWAT-team op en het huis waar J.B. in woonde is totaal verruineerd. Volgens de Burgemeester is het huis thans onbewoonbaar verklaard. De verdachte schijnt middels internet reeds een bekentenis te hebben afgelegd. Volgens de Officier van Justitie is levenslang nog een te milde eis. Wij zullen deze zaak tot op de voet volgen ...'  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
oooooooo gelukkig niet de enige Ik zal op BB bericht plaatsen
Ik dacht dat jij wel lukte, maar dat is dus die andere die ik nog niet geprobeerd heb |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Feyenoord verloren van Heracles met 3-1.  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Kan je een appeltaart maken en de dag daarna pas bakken?  |
|
Delenn
Oudgediende
@JB; voor school moeten we het hele jaar door opdrachten maken voor MPO en LO dit zijn 2 'vakken' waarbij je bij MPO een casus krijgt (bijv; kind heeft koorts; noem 3 oorzaken, noem 4 testen die je wilt uitvoeren etc en waarom wil je dit) en bij LO is het een 'stel je voor' (dit keer stel je voor dat je ongewenst zwanger bent (of je vriendin ongewenst zwanger hebt gemaakt) wat ga je regelen, hoe zou je het vinden etcetc) maar dit is de eerste keer dat we het in moeten leveren dus een beetje eng  want 1 keer niet goed inleveren=onvoldoende voor het hele jaar  |
|
Kameleon Oudgediende
Hahahahahaha Igor, grapjas. Wel leuk bericht voor op WMR  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Puck: Kan je een appeltaart maken en de dag daarna pas bakken?  Nee volgens mij niet. |
|
Delenn
Oudgediende
leuke OT JB @Puck; uh...als je het in de koelkast bewaard en de appels er nog niet bij doet (aparte bak) dan moet dat wel lukken  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
*Sluipt zachtjes naar binnen*  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|