|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
nog steeds jannick? schiet ook niet op. @glea; net was ze nog online  ik kan haar wel ff mailen als je wilt? |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
...  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
HIERZO |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
HoiHoi  |
|
nietmeer
|
hoi Steffie  hoi SK  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Mijn grootouder had de verwarming zelf aangelegt; had ik toen begrepen, de buizen zelf geisoleerd - ik weet niet waarmee, maar de lagen moeten behoorlijk dik zijn. Volgens mij een combinatie van glaswolachtig iets met een dikke tetter gips. Het zag er mooi uit en mysterieus. De isolatiefactor optimaal.
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Hai SK *boink*  |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
steffie  kun je mij met de bowling misschien oppikken op het station utrecht?  in het geval dat ik mag... |
|
Juraj Erelid
Alles goed hiero?  lekker standaard zin  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Er zijn er die vanaf het station met de bus naar de bowling gaan Gleadar.  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
He delenn, ik dacht dat JB ook meeging  maar bij bowling staat dat ie nou toch met de trein gaat  Van de trein naar dat centrum, dat kan van mij best, als delenn het natuurlijk goed vind  Die moet ook in de auto zitten  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Cisco Networking Academy hoofdstuk 1  |
|
Gleadar
Erelid
|
SK   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Chinezen  Op Discovery is nu Fight Quest, twee amerikanen die allerlei vechtkunsten proberen te leren. Komt er zo'n kleine chinees aan tegen een twee keer zo grote amerikaan om het aan die laatste te leren. Hebben ze het over 'drukpunten' waarmee je overmacht kunt krijgen op je tegenstander. Dan een demonstratie: die kleine chinees drukt 1 keer op een plek op de voet van die amerikaan en de amerikaan valt om  |
|
Gleadar
Erelid
|
Delenn?  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nee, niet echt. Ik vraag me af of er voor vandaag een centraal onderwerp is - een kakafonie is niet altijd moderne kunst. Het lijkt even op Andy Warhol  maar dan stemt het weer weg. Wat deden jullie vandaag? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Alleen moet je niet doen wat ik de vorige keer gedaan heb.  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Cisco Networking Academy hoofdstuk 1  wat is dat  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dan is het handiger voor wie met Steffie, en andere autotuuters, mee wil karren, om af te spreken op Station Overvecht, das iets makkelijker met de parking en korter bij den Mitbanen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai Ikke *boink*  |
|
Juraj Erelid
Quote Jannick: Cisco Networking Academy hoofdstuk 1  dat is leuk  |
|
Gleadar
Erelid
|
Nihow Ikke-San  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik zei toch al dat het goed was glea?  hier nogmaals officieel  : ik vind het goed  @stef; ja, JB bedoelde het als grap ofzo? ik weet niet, vraag het hem nog maar eens  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
kpuc, heb geen idee, kom nooit in Utrecht, maar misschien kan dat wel dat alle mensen met auto's op bepaald moment bij trein zijn en dan de mensen die met de trein komen ophalen  |
|
Gleadar
Erelid
|
|
|