|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Hé Delenn,
ga jij naar de Power Horse in Bergschenhoek? Ik kom in ieder geval. |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Delenn, het versturen is een DRAMA Het lukt echt niet. Denk maar zo het totale bestand is echt 50MB  Dus dat gaat never lukken, ik neem morgen wel USB stick mee  Is dat ook goed? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
power horse?  wasda? stef; ook goed, als ik het maar wel krijg dan  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Nee dat had ik toch al gezegd daar gaat ze niet heen  O delenn zeg alsjeblieft dat je nu deel 1 van 13 mb hebt ontvangen  Na 5 jaar nadenken van mijn PC  EDIT: ik wilde het dus bijna opgeven maar als deel 1 in 1 keer aankomt dan kan ik het wel in nog 3 delen versturen hoop ik  |
|
Kameleon Oudgediende
Delenn,
In de rottemeren is er evenement genaamd Power Horse met paarden enzo, ik dacht als jij nou ook komt, dan zie ik je misschien nog. |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Aaaaaaa toch niet, kreeg net mail deliver failure terug  Dus wordt dan toch morgen  |
|
Delenn
Oudgediende
ik heb niet zoveel met paarden  |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
Mensen  |
|
Kameleon Oudgediende
Nee, maar het is wel handig, ben ik een keer in de buurt...   Hé Glea!!  hoe is het? |
|
Gleadar
Erelid
|
JB  ben nog wat licht in het hoofd van het feest gister  |
|
Kameleon Oudgediende
Welk feest? Waarom ben ik niet uitgenodigd?  Dank je Glea  |
|
Gleadar
Erelid
|
omdat het van een vriendin was  mijn eerst feest  heb in tijden niet zoveel gelachen op een avond  |
|
Kameleon Oudgediende
Hahaha, en ook niet zoveel gedronken zeker?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
O delenn ik had ook al net ZO 4 gemaakt maar moet nu nog straks gaan aanpassen, want zag dat je maar 300-350 woorden mocht en ik had er 450 ofzo  Toen opende ik jou bestand en echt ongeveer wel gelijk  Maar ja is toch logisch, je moet zelfde dingen doen enzo. Ik had ook van studeren wel, maar mischien deeltijd en van ook niet spontaan meer uitgaan (want dat doen wij samen natuurlijk wel eens) Dus was wel lollig dat wij hetzelfde hadden  En MPO moet ik nog even uitwerken, maar ik bedoel zelf had ik ook al tegen jou gezegd van infectie, AIZ en neoplasme,dus volgens mij heeft echt iedereen!! die woorden. Denise volgens mij ook en denise en ik hadden het eergisteren ook over menigitis enzo. Hoe willen ze nou checken op fraude  Is toch vaag als iedereen echt dezelfde standaard dingen leert? |
|
Gleadar
Erelid
|
2 bier en 1 smirnof ofzo  beetje een killer combi  1 weer en ik liep waarschijnlijk niet meer recht naar huis  |
|
Kameleon Oudgediende
hahahahaaha lekker gedaan glea....  |
|
Delenn
Oudgediende
hoi glea   |
|
Gleadar
Erelid
|
ik was echt niet dronken hoor   alleen veel te vrolijk voor mijn doen, evenwichts problemen en heel licht in mijnhoofd... alsof er helium in zat  |
|
Gleadar
Erelid
|
|
|
Delenn
Oudgediende
@glea; aangeschoten dus;) |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Gleadar: ik was echt niet dronken hoor   alleen veel te vrolijk voor mijn doen, evenwichts problemen en heel licht in mijnhoofd... alsof er helium in zat  Dat is normaal Glea, tenminste bij jouw  Ik bedoel de helium in je hoofd  |
|
Gleadar
Erelid
|
ik beheerste me nog hoor  !!! @Delennmaar ik heb van eenneef van haar,die vriendin, nog goede tips gekregen om het gekloot op school in te dwingen!   |
|
Kameleon Oudgediende
Zeggen ze allemaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Kameleon Oudgediende