|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
He delenn, ik meot je 2 dingen vertellen - echt lollig dat mensen hierzo bij familie met HvZ schoonzussen en broers invult. Is natuurlijk echt 0 genetisch overeenkomst, maar ja. - mijn tante(die van chiara en charissa, weet je wie ik bedoel, die doet nou heel zielig over dat ze diabetes heeft. Echt serieus, vind je het logisch. (je weet toch hoeveel ze weegt  ) O ja en had je al gezien dat danielle een zoon heeft  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@jaco; met dansmat of keyboard? @andreas; nee hoor, als je eenmaal weet hoe het moet is het niet zo moeilijk. bijna klaar, over het laatste vak heb ik zo mn twijfels of die wel goedkomt  |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
- lol - ja logisch - danielle?     laatste vakje zit het middelste cijfer ondersteboven en echt geeeeeen idee hoe ik dat dan weer fix, de rest is wel goed  @jersan schoonzussen/broers bedoelde ze |
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
keyboard maar jij kan het zeker veel beter ? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
je weet wel mijn NICHT die zwanger was |
|
Delenn
Oudgediende
@jaco; ligt aan het lied, meestal lukt keyboard 10-12 maar ik heb ook wel een paar moeilijke liedjes waar ik 9 haal en dansmat doe ik zo'n 6-7. zo veel beter ben ik dus niet hoor;) @stef; o heet die danielle. wist ik niet (meer) hoe heettie? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
|
|
Delenn
Oudgediende
stef; o lama, blog. wel een aparte naam andreas; zij zei schoonzussen/broers, ik niet  @andreas2: zie YouTube, best simpel. |
|
lalythil Senior lid
 WMRindex: 18 OTindex: 1.419 S |
storimans word zown beetje achter ons begraven btw..  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
@laly: huh? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja quentin is nu heel populair, die kennis waar ik gisteren avond was, die zei dat ze meer baby's kende die zo genoemd werden. Ik weet niet wat hip is tegenwoordig. Meisjes heten volgensmij allemaal liv In ieder geval in mijn straat al 2  En we denken dat Robert zijn vader johan heet, maar dat weten we zo snel niet, want dat is dan weer een meer bekendere naam zegmaar  |
|
Delenn
Oudgediende
liv? quentin? zo zou ik mijn kinderen echt nooit noemen, maar goed. En eigenlijk moet je ook nooit een naam geven die populair is aan je kind, zittie gelijk met 4 andere quentin's in de klas  en dat tweede stuk (rober's vader johan) snap ik niet helemaal  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik pak effe wat eten  |
|
Delenn
Oudgediende
eetse  ik ga zo ook weg (als stef mn vorige post heeft beantwoord) edit: ik hoop dat dat vandaag nog is... |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Danielle had het er wel eens over dat ze gewoon 1 naam wilde. Dus wij dneken dat omdat het een jongen is. Hij toch maar een 2e naam heeft en dan vernoemd naar quentin's opa = robert's vader, snappie Ik ga mijn kind ook niet naar de hype noemen. Is echt NIET handig Ik ga trouwens ook, was ondertussen wel aan het werk, maar nu weer even doorwerken  |
|
Delenn
Oudgediende
ok doei  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
welke hype?  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
goedemorgen allemaal! |
|
nietmeer
|
|
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Hoi jersan!!!! mijn autootje is nu helemaal van mij. met all risk verzekering! mwahahahaha |
|
lalythil Senior lid
hmmzz.. ben k ff een hele tijd weggeweesqt om te eten enzow.. is er niet heel veel gezegd..   en storimans: die cameraman van rtl die op een missie gedood was... |
|
nietmeer
|
een autootje  leuk  welke kleur heeft ie? hoi Laly  nee t was aardig stil hiero  |
|
lalythil Senior lid
ik merket het.. niet eens een pagina opgeschoten..  en leuk  een autootje.. de ultieme vrijheid  gefeli  |
|