|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
aah bagger, gelukkig dat je er weer bent in ieder geval  en andreas is naast me te druk bezig met het zoeken van een oplossing voor zijn automatische update probleem van firefox... |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
lol, ik heb dé oplossing, firefox is gone, IE is back   Ben blij dat ik weer ben ja,  , dus nog iets interessants gebeurd toen ik weg was? |
|
Arya Oudgediende
|
neee! vuurvosje is beter dan IE  enne.. intressants.. nou ja ik ben op dit moment aan het logeren bij Andreesie  en mijn 'p' knop doet het niet.. ik heb die onder de ctrl+v moeten zetten  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik ben er nog steeds, en arya heeft gelijk @Johann: fijn voor jou, niet voor mij, ik ga voorlopig Safari proberen @Arya: klopt  |
|
Kameleon Oudgediende
leuk dat je bij andreesie bent  klote dat je p toets kapot is  Nou ja altijd beter als je grafische chip is doorgebrand.  Enne Arya, ik hou meer van IE dan van Firefox, aangezien het gemak waarmee je kan internetten  |
|
Arya Oudgediende
|
safari?  @JB nja.. ik overleef het hopelijk wel..  en ik refereer toch echt FF over IE, maar ja, smaken verschillen, en dat is maar goed ook  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Johann: om precies dezelfde reden vind ik Firefox makkelijker @Arya: ja dat wat er nu op het scherm naast je zit  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Andreesie: @Johann: fijn voor jou, niet voor mij, ik ga voorlopig Safari proberen  Klinkt zo onaardig.  |
|
Arya Oudgediende
|
safari is eng daar heb ik op charme mee moeten werken  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Johann: zal ik het zo zeggen: om diezelfde reden gebruik ik FF, maar nu even niet  nu effe ramen dicht doen |
|
Arya Oudgediende
|
oh ya, dat moest nog. doe die van mij ook even als die nog niet dicht zijn  |
|
Kameleon Oudgediende
lol, maar in ieder geval, gaan jullie tweetjes naar de bowling? Ik zag ineens het topic staan. |
|
Arya Oudgediende
|
jaah ik ga zekersteweten!  kom jij ook nog langs daar?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Arya: al gedaan  ik ga ook  |
|
Arya Oudgediende
|
bowling is veet  |
|
Kameleon Oudgediende
Ik ben het van plan, maar ik weet niet of ik die Zaterdag bij mijn moeder of vader ben. Als ik bij mijn moeder ben dan kan ik niet. Ben ik bij mijn vader dan kan ik met het openbaar vervoer   Dus ga er maar vanuit dat ik er ben. |
|
Arya Oudgediende
|
oke, zal ik doen  enne... oezo zou je niet kunnen als je bi je moeder bent dan?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik ga er van uit  |
|
Arya Oudgediende
|
oh ya drees, pakken jullie de stoptrein in den bosch? dan sta ik in diezelfde trein in culemborg in  |
|
Kameleon Oudgediende
Mijn moeder woont in Friesland, en om dan naar Utrecht te gaan met de trein ofzo... Vanuit Gouda is het makkelijker voor mij. |
|
Arya Oudgediende
|
oh ya.. da klopt  |
|
Kameleon Oudgediende
In ieder geval, hoe laat begint dat bowling dan? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
14:00  |
|
Arya Oudgediende
|
ik geloof om een uur o het station verzamelen. de bowling zelf begint volgens mij on twee uur  als het hetzekfde is als vorige keren dan.. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
12 uur verzamelen station  |
|